Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_1A_D3-01_U01 | Na podstawie zdobytej wiedzy student potrafi samodzielnie zaprojektować oraz zweryfikować dziłanie prostych systemów transportu wewnętrznego. Na podstawie przeprowadzonych obliczeń potrafi prawidłowo doborać podzespoły i elementy systemów transportu wewnętrznego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_1A_U10 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
TR_1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu z transportem - istniejące rozwiązania techniczne: urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
TR_1A_U15 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla transportu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z zasadami projektowania systemów transportu wewnętrznego. |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z zasadami eksploatacji systemów transportu wewnętrznego |
Treści programowe | T-W-5 | Kształtowanie i wymiarowanie procesów transportu wewnętrznego |
---|
T-W-2 | Klasyfikacja i charakterystyka wybranych środków transportu wewnętrznego |
T-W-7 | Projektowanie systemów transportu wewnętrznego |
T-W-1 | Analiza przepływu materiałów |
T-W-3 | Normy czasu w transporcie wewnętrznym |
T-W-4 | Układy transportu wewnętrznego |
T-W-6 | Organizacja i zarządzanie przepływem ładunków |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny z wykorzystaniem środków audiowizualnych |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Egzamin |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie posiada podstawowych umiejętności z zakresu systemów transportu wewnętrznego |
3,0 | Student posiada podstawowe umiejętności z zakresu systemów transportu wewnętrznego. Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę przy rozwiązywaniu jedynie typowych zadań |
3,5 | Student opanował materiał na ocenę pośrednią między 3,0 a 4,0 |
4,0 | Student posiada wszystkie niezbędne umiejętności z zakresu systemów transportu wewnętrznego. Potrafi bezbłędnie wykorzystać zdobytą wiedzę przy rozwiązywaniu typowych zadań; ma trudności z rozwiązywaniem zadań niestandardowych |
4,5 | Student opanował materiał na ocenę pośrednią między 4,0 a 5,0 |
5,0 | Student posiada wszystkie niezbędne umiejętności z zakresu systemów transportu wewnętrznego. Potrafi rozwiązywać zadania niestandardowe. Wykazuje zainteresowanie przedmiotem wykraczające poza omówiony zakres materiału |