Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZO_1A_ZOK-S-O103_U01 | student prawidłowo interpretuje sygnały niewerbalne i werbalne mowy zwierząt, ze szczególnym uwzględnieniem oceny stanu emocjonalnego zwierząt |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZO_1A_U17 | Wykazuje umiejętność prawidłowego użytkowania zwierząt oraz stosuje podstawowe zasady ich hodowli |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U05 | dokonuje identyfikacji i standardowej analizy zjawisk wpływających na produkcję, jakość żywności, zdrowie zwierząt i ludzi, stan środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz wykazuje znajomość zastosowania typowych technik i ich optymalizacji dostosowanych do studiowanego kierunku studiów |
R1A_U06 | posiada zdolność podejmowania standardowych działań, z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik, technologii, narzędzi i materiałów, rozwiązujących problemy w zakresie produkcji żywności, zdrowia zwierząt, stanu środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz technicznych zadań inżynierskich zgodnych ze studiowanym kierunku studiów |
R1A_U07 | posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Nauka nawiązywania relacji człowiek-zwierzę, |
---|
C-2 | nauka komunikacji ze zwierzętami, z podłożem ich emocji, |
C-3 | nauka odczytywania emocji zwierząt i prawidłowej reakcji na nie. |
Treści programowe | T-A-2 | Odczytywanie emocji zwierząt – nauka praktyczna. |
---|
T-A-3 | Wskaźniki behawioralne i fizjologiczne emocji. |
T-A-4 | Test lęku – ćwiczenia praktyczne. |
T-A-5 | Życie emocjonalne zwierząt. Zachowanie się zwierząt. |
Metody nauczania | M-3 | metody aktywizujące: metoda przypadków |
---|
M-4 | metody eksponujące: film, pokaz połączony z przeżyciem |
M-5 | metody praktyczne: pokaz |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: kolokwium sprawdzające |
---|