Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_O03.2_K01 | Ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_K01 | ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu oraz rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie w celu doskonalenia umiejętności uzyskanych w trakcie studiów, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywać wiedzę dotyczącą architektury krajobrazu społeczeństwu |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych |
---|
A2_K05 | posiada popartą doświadczeniem pewność w komunikowaniu się i umiejętność życia w społeczeństwie, przejawiające się przez: inicjowanie i pracę z innymi osobami w ramach wspólnych projektów i działań; przewodniczenie działaniom, pracę zespołową, prowadzenie negocjacji i właściwą organizację działań; integrację z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowanie skomplikowanych zadań w przystępnej formie |
R2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
R2A_K07 | ma świadomość potrzeby ukierunkowanego dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Cel przedmiotu | C-1 | Pogłębienie wiedzy na temat możliwości zastosowania roślin ozdobnych, poszerzenie znajomości asortymentu roślin produkowanych i uprawianych w Polsce i Europie |
---|
C-2 | Ukształtowanie umiejętności z zakresu zastosowania i pielęgnacji roślin mało znanych. |
Treści programowe | T-W-3 | Możliwości zastosowania nowych roślin ozdobnych do dekoracji wnętrz i terenów zieleni. |
---|
T-W-1 | Przybliżenie asortymentu nowych i mało znanych taksonów roślin ozdobnych (rośliny sezonowe, wieloletnie i pojemnikowe, rośliny do dekoracji wnętrz i na kwiat cięty, rośliny egzotyczne). |
T-W-2 | Przybliżenie wymagań oraz metod pielęgnacji nowych i mało znanych taksonów roślin ozdobnych. |
Metody nauczania | M-1 | Metody podające (wykład informacyjny, konwersatoryjny) |
---|
M-2 | Metody aktywizujące (dyskusja dydaktyczna związana z wykładem) |
M-3 | metody eksponujące (ryciny, tablice, zdjęcia) |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: praca kontrolna |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: sprawdzian pisemny |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | nie ma świadomości ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych |
3,0 | ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych |
3,5 | ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych, potrafi uwzględnić pozytywne i negatywne aspekty stosowania nowych roślin ozdobnych |
4,0 | ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych, potrafi uwzględnić pozytywne i negatywne aspekty stosowania nowych roślin ozdobnych oraz o nich dyskutować |
4,5 | ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych, potrafi uwzględnić pozytywne i negatywne aspekty stosowania nowych roślin oraz o nich dyskutować, jest kreatywny, chętny do poszerzania swoich umiejętności, poszukuje nowych źródeł wiedzy |
5,0 | ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie ma świadomość ważności samodoskonalenia w zakresie nowości w asortymencie roślin ozdobnych, potrafi uwzględnić pozytywne i negatywne aspekty stosowania nowych roślin, jest kreatywny, chętny do poszerzania swoich umiejętności, poszukuje nowych źródeł wiedzy, znajduje alternatywne rozwiązania, potrafi o nich dyskutować |