Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Rolnictwo (S2)
specjalność: Doradztwo rolnicze
Sylabus przedmiotu Przygotowanie pracy magisterskiej do egzaminu dyplomowego:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Rolnictwo | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Przygotowanie pracy magisterskiej do egzaminu dyplomowego | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Agroinżynierii | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Sławomir Stankowski <Slawomir.Stankowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Umiejętność pracy w programie Word i programach statystycznych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Napisanie i obrona pracy magisterskiej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Student przeprowadza prace badawcze i przygotowuje pracę magisterską w formie pisemnej | 0 |
T-PD-2 | Student przygotowuje się do prezentacji ustnej wyników badań | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Zbieranie literatury związanej z przygotowywana pracą magisterską | 100 |
A-PD-2 | Analiza zgromadzonych publikacji, tłumaczenie prac obcojęzycznych | 100 |
A-PD-3 | Opracowanie wyników badań | 100 |
A-PD-4 | Przygotowanie pracy magisterskiej | 150 |
A-PD-5 | Udział w konsultacjach | 20 |
A-PD-6 | Przygotowanie się do egzaminu magisterskiego i obrony pracy | 120 |
590 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora w trakcie konsultacji |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena ciagła koordynowana przez promotora podczas konsultacji |
S-2 | Ocena podsumowująca: Obrona pracy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROL_2A_A05_W01 Student posiada wiedzę umożliwiającą przygotowanie pracy magisterskiej | ROL_2A_W10 | R2A_W01 | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROL_2A_A05_U01 Sudent posiada umiejetność przygotowania pracy oraz prezentowania uzyskanych wyników | ROL_2A_U06 | R2A_U08, R2A_U09 | C-1 | T-PD-1, T-PD-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROL_2A_A05_K01 Student potrafi określać cele realizowanych badań | ROL_2A_K06 | R2A_K04 | C-1 | T-PD-1, T-PD-2 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_2A_A05_W01 Student posiada wiedzę umożliwiającą przygotowanie pracy magisterskiej | 2,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_2A_A05_U01 Sudent posiada umiejetność przygotowania pracy oraz prezentowania uzyskanych wyników | 2,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_2A_A05_K01 Student potrafi określać cele realizowanych badań | 2,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny określone przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny określone przez promotora |
Literatura podstawowa
- Urban S., Ładoński W., Jak napisać dobra pracę magisterską, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 1997, drugie