Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_1A_D01-1_U01 | potrafi planować, dobierać odpowiednie reakcje chemiczne wykonywać eksperymenty chemiczne, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać poprawne wnioski |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_1A_U08 | potrafi planować i wykonywać eksperymenty chemiczne, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać poprawne wnioski |
---|
TCH_1A_U19 | ma umiejętność doboru reakcji chemicznych do realizacji konkretnych procesów technologicznych i zadań z zakresu technologii chemicznej, w szczególności z zakresu ukończonej specjalności |
TCH_1A_U23 | potrafi zaprojektować i zastosować narzędzia i metody składające się na stanowisko badawcze do oceny właściwości fizykochemicznych substancji występujących w procesie technologicznym, stosownie do ukończonej specjalności |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Zapoznanie studenta z procesami technologicznymi z zakresu technologii chemicznej nieorganicznej realizowanymi w skali laboratoryjnej. |
---|
Treści programowe | T-L-1 | Pogłębianie wiedzy z zakresu technologii chemicznej nieorganicznej poprzez: udział w projektowaniu, wykonaniu instalacji do przeprowadzania prostych procesów w skali laboratoryjnej z zakresu technologii chemicznej nieorganicznej. Dobór procedur analitycznych do kontroli parametrów oraz produktów przeprowadzanych procesów. Opracowanie i analizowanie otrzymanych wyników przeprowadzonych badań. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Zajęcia będą prowadzone w formie ćwiczeń laboratoryjnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena sprawozdania z przeprowadzonych zajęć |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie potrafi wykorzystać wiedzy technologicznej do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskanych wyników i wyciagać poprawych wniosków. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest poniżej 60% |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym wykorzystać wiedzę technologiczną do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskane wyniki. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest na poziomie 60%. |
3,5 | Student potrafi w stopniu wyższym niż dostatecznym wykorzystać wiedzę technologiczną do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskane wyniki. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest na poziomie 70%. |
4,0 | Student potrafi w stopniu dobrym wykorzystać wiedzę technologiczną do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest na poziomie 80%. |
4,5 | Student potrafi w stopniu wyższym niż dobrym wykorzystać wiedzę technologiczną do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest na poziomie 90%. |
5,0 | Student potrafi bardzo dobrze wykorzystać wiedzę technologiczną do przeprowadzenia prostych eksperymentów chemiczncyh oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągać poprawnie wnioski. Wiedza studenta ze znajomosci problemu zawartego w tresci programowej jest na poziomie 98%. |