Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_2A_N2/K/D10_U01 | Umie tworzyć algorytmy numeryczne stosownie do rozwiązywanego zadania w zakresie przedmiotu Teoria Konstrukcji II |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_2A_U19 | Potrafi do rozwiązania zadania inżynierskiego wybrać metody, techniki i narzędzia
( analityczne bądź numeryczne) przystosować istniejące narzędzia, a także opracować nowe |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
---|
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność wyznaczania charakterystyk geometrycznych przekrojów cienkościennych |
---|
C-3 | Umiejętnośc analizy naprężeń normalnych i stycznych w prętach o przekrojach cienkościennych |
Treści programowe | T-W-1 | Charakterystyki geometryczne prętów o przekroju cienkościennym symetrycznym i niesymetrycznym |
---|
T-W-2 | Analiza sił wewnętrznych i naprężeń w prętach cienkościennych |
T-L-1 | Wyznaczanie charakterystyk geometrycznych przekrojów cienkościennych |
T-L-2 | Naprężenia normalne i styczne prętów o przekrojach cienkościennych |
T-W-3 | Stateczność prętów cienkościennych |
T-L-3 | Siły krytyczne dla prętów o przekrojach cienkościennych |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny połaczony z przykładowo rozwiązywanymi zadaiami |
---|
M-2 | Cwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena po zakończeniu semestru-zaliczenia |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena w trakcie prac laboratoryjnych |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Umie tworzyć proste rozwiązania numeryczne dla zadań z zakresu tematyki wykładów |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |