Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_2A_N2/B/D/10_U01 | Potrafi wykonać projekt - uwzględniając obowiązujące normy oraz wiedzę z podstawowych przedmiotów teoretycznych - płaskiego zamknięcia wodnego poddanego obciążeniu hydrostatycznemu i obciążeniom klimatycznym zarówno w aspekcie pracy przestrzennej jak i szczegółów konstrukcyjnych wykorzystując komputerowe metody analizy konstrukcji oraz prezentacji wyników w postaci dokumentacji zawierającej obliczenia i rysunki konstrukcyjne. Wiele szczegółowych problemów student rozwiązuje na drodze samokształcenia się. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_2A_U20 | Potrafi zaprojektować elementy i złożone konstrukcje obiektów budowlanych |
---|
B_2A_U14 | Umie dokonać klasyfikacji prostych i złożonych obiektów budowlanych |
B_2A_U08 | Potrafi sporządzić dokumentację techniczną w środowisku wybranych programów CAD |
B_2A_U17 | Potrafi wykonać klasyczną analizę statyczną konstrukcji powierzchniowych |
B_2A_U15 | Potrafi ocenić i dokonać zestawienia dowolnych obciążeń działających na obiekty budowlane |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
---|
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta ze stosowanymi w budownictwie wodnym konstrukcjami stalowymi oraz nauczenie wykonywania projektu kostrukcji stalowej poddanej działaniu obciążeń hydrostatycznych |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Rodzaje konstrukcji metalowych w budownictwie wodnym |
---|
T-W-3 | Hale stalowe przemysłowe: obciążenia, podstawowe wytyczne konstruowania i obliczania |
T-W-2 | Stalowe zamknięcia wodne: obciążenia, zasady obliczania i konstruowania głównych elementów konstrukcyjnych, elementy wyposażenia. |
Metody nauczania | M-2 | ćwiczenia projektowe |
---|
M-1 | wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pracy projektowej |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Błędy kardynalne polegające na nieznajomości lub pomyleniu metod, sposobów czy technik liczenia lub opisu wykonywanego zadania wskazujące, iż na bieżącym poziomie wiedzy student nie potrafi rozwiązać postawionego problemu. |
3,0 | Rozwiązanie zachowujące podstawowe wymagania poprawności merytorycznej i formalnej (kompletność, porządek, czytelność, estetyka) z wyraźnie widocznymi błędami, tyle że z analizy przedstawionego opracowania wynika, że student po wskazaniu mu błędów będzie w stanie je bez problemu poprawić. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |