Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_C14_W01 | student wie jak samodzielnie wykonać projekt, zebrać wymagane doniesienia literatury i dane o terenie opracowania, opracować analizy i na ich podstawie napisać pracę dyplomową i przygotować się do egzaminu dyplomowego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_W03 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań projetowych z zakresu architektury krajobrazu |
---|
AK_2A_W04 | zna w zakresie rozszerzonym współczesne technologie i tendencje w projektowaniu i wykonawstwie obiektów architektury krajobrazu |
AK_2A_W05 | posiada rozszerzoną wiedzę w zakresie kształtowania krajobrazu i terenów zieleni z elementami projektowania i utrzymywania terenów zieleni oraz upraw ogrodniczych |
AK_2A_W09 | posiada rozszerzoną wiedzę dotyczącą kształtowania przestrzeni obszarów miejskich i wiejskich oraz uwarunkowań związanych ze specyfiką terenów zurbanizowanych oraz otwartych |
AK_2A_W11 | zna szczegółowe metody i techniki studiów i analiz właściwych dla określenia wytycznych do projektów obiektów architektury krajobrazu |
AK_2A_W12 | zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej |
AK_2A_W13 | ma pogłębioną znajomość procedur związanych z procesem projektowym i realizacją obiektów architektury krajobrazu, a także prowadzeniem działalności gospodarczej w obszarze projektowania krajobrazu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_W11 | wykazuje zrozumienie wzajemnych relacji pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami studiowanego kierunku studiów oraz wykorzystuje tę wiedzę dla dalszego artystycznego rozwoju |
---|
R2A_W02 | ma zaawansowaną wiedzę ekonomiczną, prawną i społeczną dostosowaną do studiowanego kierunku studiów |
R2A_W05 | wykazuje znajomość zaawansowanych metod, technik, technologii, narządzi i materiałów pozwalających wykorzystać i kształtować potencjał przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka |
R2A_W07 | ma rozszerzoną wiedzę na temat stanu i kompleksowego działania czynników determinujących funkcjonowanie i rozwój obszarów wiejskich |
R2A_W08 | zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; potrafi korzystać z zasobów informacji patentowej |
R2A_W09 | zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, wykorzystującej wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
T2A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_W04 | ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_W05 | ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów i pokrewnych dyscyplin naukowych |
T2A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_W08 | ma wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej oraz ich uwzględniania w praktyce inżynierskiej |
T2A_W09 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
T2A_W10 | zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie korzystać z zasobów informacji patentowej |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA2_W03 | ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych uwarunkowań działalności inżynierskiej |
InzA2_W04 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
InzA2_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie analiz związanych z opracowywanym terenem. |
---|
T-W-2 | Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej. |
T-W-3 | Opracowanie wyników analiz, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz. |
T-W-4 | Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego. |
Metody nauczania | M-1 | Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie zna zasad pisania pracy dyplomowej |
3,0 | student zna w stopniu podstawowym zasady pisania pracy dyplomowej, wykazuje małą samodzielność w jej realizacji |
3,5 | student zna zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga jednak dużej pomocy ze strony promotora |
4,0 | student dobrze opanował zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga niewielkiej pomocy promotora |
4,5 | student dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej, wykonuje analizy i projekty, opracowuje pracę niemal samodzielnie |
5,0 | student bardzo dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej i wykazuje przy tym dużą kreatywność zarówno podczas prac terenowych, jak i przy opracowywaniu analiz, wykonywaniu projektu i pisaniu pracy |