Wydział Budownictwa i Architektury - Inżynieria środowiska (S3)
Sylabus przedmiotu Wykład monograficzny-3:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria środowiska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Wykład monograficzny-3 | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Fizyki Budowli i Materiałów Budowlanych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Halina Garbalińska <Halina.Garbalinska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Halina Garbalińska <Halina.Garbalinska@zut.edu.pl>, Agata Stolarska <Agata.Siwinska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość zagadnień na poziomie studiów S2 lub studiów jednolitych magisterskich. Zainteresowanie pracą naukową. Znajomość języka obcego umożliwiająca studiowanie literatury światowej z zakresu tematyki doktoratu. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie z tematyką związaną z energooszczędnymi budynkami inteligentnymi. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Energooszczędne budynki inteligentne. | 5 |
5 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w zajęciach. | 5 |
A-W-2 | Bieżące utrwalenie materiału wykładowego. | 10 |
A-W-3 | Przygotowanie do zaliczenia. | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład multimedialny. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena na podstawie przygotowanego opracowania na zadany temat. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_W01 Ma wiedzę na zaawansowanym poziomie o charakterze podstawowym w obszarze wykorzystania techniki mikroprocesorowej na rzecz poprawy energooszczędności budynku. | ISR_3-_W01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_U01 Potrafi zdobywać informacje naukowe z różnych źródeł oraz dokonywać właściwej interpretacji i selekcji tych informacji oraz krytycznej ich oceny. | ISR_3-_U05 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_K01 Doktorant wykazuje dużą kreatywność w stosowaniu nowoczesnych ewaluacji oraz w poszukiwaniu uzupełniających materiałów źródłowych | ISR_3-_K07, ISR_3-_K01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_W01 Ma wiedzę na zaawansowanym poziomie o charakterze podstawowym w obszarze wykorzystania techniki mikroprocesorowej na rzecz poprawy energooszczędności budynku. | 2,0 | |
3,0 | Doktorant ma podstawową wiedzę dotyczącą możliwości, jakie daje technika mikroprocesorowa w zakresie projektowania i realizacji budynków inteligentnych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_U01 Potrafi zdobywać informacje naukowe z różnych źródeł oraz dokonywać właściwej interpretacji i selekcji tych informacji oraz krytycznej ich oceny. | 2,0 | |
3,0 | Doktorant potrafi sformułować podstawowe tezy dotyczące zasad projektowania energooszczędnych budynków inteligentnych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISR_3-_S3/C-03_K01 Doktorant wykazuje dużą kreatywność w stosowaniu nowoczesnych ewaluacji oraz w poszukiwaniu uzupełniających materiałów źródłowych | 2,0 | |
3,0 | Doktorant wykazuje się w małą kreatywnością w stosowaniu nowoczesnych metod ewaluacji | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Krajowe i zagraniczne publikacje na temat nowoczesnych rozwiązań i technologii energooszczędnych stosowanych w budynkach inteligentnych.