Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_3A_O7_U01 | Potrafi prowadzić dyskusję naukową, przytaczając właściwe argumenty; potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | EL_3A_U10 | Potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. |
---|
EL_3A_U09 | Potrafi prowadzić dyskusję naukową, przytaczając właściwe argumenty. |
Cel przedmiotu | C-1 | Ocena postępów doktorantów oraz umożliwienie im prezentacji rocznych osiągnięć przed komisją, w obecności wszystkich doktorantów oraz zainteresowanych osób, co perspektywicznie ma przygotować uczestników studiów doktoranckich do publicznej obrony rozprawy doktorskiej. |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Doktoranci kończący I rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. |
---|
T-S-1 | Doktoranci kończący III rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. |
T-S-1 | Doktoranci kończący II rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. |
Metody nauczania | M-1 | seminarium |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena prezentacji oraz osiągnięć naukowych. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Potrafi prowadzić dyskusję naukową, przytaczając właściwe argumenty; potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |