Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D01-11_W01 | Student powinien posiadać wiedzę w zakresie pracy z literaturą specjalistyczną, w tym w języku angielskim oraz sposobu jej opracowywania, powinien wiedzieć jak opracowywać wyniki badań naukowych i/lub inżynieryjno-technicznych, wyciągać wnioski, redagować raporty, sprawozdania i edytować je oraz prezentować wyniki prac naukowo-technicznych na forum publicznym |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W01 | ma rozszerzoną wiedzę z zakresu biotechnologii, technologii chemicznej, organicznej, nieorganicznej oraz technologii polimerów, której zakres dostosowany jest do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu ukończonej specjalności |
---|
TCH_2A_W02 | ma rozszerzoną wiedzę w zakresie opracowywania modeli procesów chemicznych, analizy termodynamicznej, obliczeń kinetycznych procesów chemicznych, a także optymalizacji |
TCH_2A_W03 | ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień powiązanych z technologią chemiczną, zwłaszcza takich jak: reaktory chemiczne, własność intelektualna |
TCH_2A_W04 | ma rozszerzoną wiedzę w zakresie oddziaływania procesów technologicznych na środowisko, bezpieczeństwa produkcji przemysłowych, uwarunkowań prawnych w zakresie zagrożeń środowiska |
TCH_2A_W05 | w zależności od ukończonej specjalności ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień bezpośrednio związanych z tą specjalnością |
TCH_2A_W06 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie technologii nieorganicznej, organicznej, polimerów i analityki chemicznej |
TCH_2A_W08 | ma uporządkowaną wiedzę z zakresu technik i metod wydzielania, identyfikacji i charakteryzowania produktów chemicznych, zagospodarowania odpadów uszlachetniania produktów, opracowywania technologii bezodpadowych |
TCH_2A_W09 | posiada rozszerzoną wiedzę w zakresie matematycznego opisu procesu technologicznego, badań wpływu parametrów technologicznych na szybkość procesu, wydajność i selektywność przemiany do produktu pożądanego i ubocznych oraz stopień konwersji |
TCH_2A_W10 | ma uporządkowaną pogłębioną wiedzę o surowcach, produktach i procesach stosowanych w przemyśle chemicznym w zakresie związanym z ukończoną specjalnością |
TCH_2A_W11 | ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień technologii chemicznej aplikacji surowców, półproduktów, środków pomocniczych i produktów charakterystycznych dla ukończonej specjalności |
TCH_2A_W12 | ma wiedzę o kierunkach rozwoju technologii, najistotniejszych nowościach w zakresie technologii chemicznej, cyklu życia urządzeń i obiektów oraz kierunkach rozwoju i postępu związanych z ukończoną specjalnością |
TCH_2A_W13 | ma pogłębioną wiedzę na temat metod, technik, narzędzi i materiałów stosowanych podczas wdrażania i realizacji procesów technologicznych, stosownie do ukończonej specjalności |
TCH_2A_W14 | ma pogłębioną wiedzę do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej oraz ich uzwzględniania w praktyce inżynierskiej i działalności gospodarczej |
TCH_2A_W15 | posiada wiedzę i rozumie pojęcia i zasady ochrony własności intelektualnej |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem seminarium jest przygotowanie studenta do pracy z literaturą, w tym obcojęzyczną, prowadzenia prac o charakterze badawczym i/lub rozwiązywania określonych problemów o charakterze inżynieryjno-technicznym, opracowywania wyników, wyciągania wniosków oraz edycji uzyskanych wyników w formie raportu, sprawozdania, pracy magisterskiej, a także publicznej prezentacji uzyskanych wyników. |
---|
Treści programowe | T-S-2 | Przedstawienie koncepcji i założeń pracy magisterskiej - prezentacje studentów |
---|
T-S-6 | Prezentacja wyników pracy magisterskiej |
T-S-4 | Prezentacje studentów dot. literaturowej części pracy |
Metody nauczania | M-1 | Seminarium |
---|
M-2 | Dyskusja dydaktyczna |
M-3 | Objaśnienie lub wyjaśnienie |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Aktywność i kreatywność studenta, tj. forma, trafność doboru materiału oraz treść prezentacji, a także akywność w dyskusji dydaktycznej |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Efekt końcowy na podstawie wystąpienia prezentującego wyniki pracy magisterskiej z uwzględnieniem aktywności i kreatywność studenta podczas zajęć dydaktycznych, tj. formy, trafności doboru materiału oraz treści przygotowanych prezentacji, a także akywności w dyskusji dydaktycznej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student ma niedostateczną wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |
3,0 | Student ma ograniczoną wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |
3,5 | Student ma akceptowalną wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |
4,0 | Student ma wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |
4,5 | Student ma ponad dobrą wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |
5,0 | Student ma bardzo dobrą wiedzę niezbędną do samodzielnego opracowania literaturowego, opracowania wyników eksperymentalnych, prac inżynieryjno-technicznych, w postaci raportu, sprawozdania, ich edytowania w postaci raportu, sprawozdania, wyciągania wniosków oraz publicznego prezentowania |