Szkoła Doktorska - Szkoła Doktorska
specjalność: inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
Sylabus przedmiotu Praktyka badawcza (w centrum badawczym, Erasmus +, szkoła zimowa/letnia):
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Szkoła Doktorska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praktyka badawcza (w centrum badawczym, Erasmus +, szkoła zimowa/letnia) | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Chemicznej i Procesów Ochrony Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Rafał Rakoczy <Rafal.Rakoczy@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Brak wymagań wstępnych. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Praktyka przygotowuje doktoranta do pracy w krajowych lub międzynarodowych zespołach badawczych. Celem praktyki jest umiędzynarodowienie i zwiększenie mobilność doktorantów. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
T-PR-1 | Odbycie praktyki badawczej krajowej lub zagranicznej (np. w centrum badawczym, Erasmus +, szkoła zimowa/letnia lub inne). | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
A-PR-1 | Praktyka | 30 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | praktyka |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: sprawozdanie |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SD_3-_SzDA10_W01 Doktorant ma wiedzę pozwalającą na pracę w krajowych lub międzynarodowych zespołach badawczych. | SD_3_W02 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SD_3-_SzDA10_U01 Doktorant potrafi pogłębiać kompetencje zawodowe w zakresie reprezentowanej dyscypliny. | SD_3_U06 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SD_3-_SzDA10_K01 Doktorant rozumie konieczność krytycznej analizy rozwoju kariery naukowej. | SD_3_K02 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SD_3-_SzDA10_W01 Doktorant ma wiedzę pozwalającą na pracę w krajowych lub międzynarodowych zespołach badawczych. | 2,0 | |
3,0 | Doktorant zdobył wiedzę pozwalającą pracować w krajowych lub międzynarodowych zespołach badawczych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SD_3-_SzDA10_U01 Doktorant potrafi pogłębiać kompetencje zawodowe w zakresie reprezentowanej dyscypliny. | 2,0 | |
3,0 | Doktorant zdobył umiejętności zawodowe w zakresie reprezentowanej dyscypliny. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SD_3-_SzDA10_K01 Doktorant rozumie konieczność krytycznej analizy rozwoju kariery naukowej. | 2,0 | |
3,0 | Doktorant potrafi przeprowadzić krytyczną analizę rozwoju kariery naukowej. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |