Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Principles of Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Principles of Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1No requirements.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Marketing – creating and capturing customer value3
T-W-2Company and marketing strategy3
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment4
T-W-4Marketing research2
T-W-5Market segmentation2
T-W-6Product and service decisions, branding strategy3
T-W-7Marketing channels, delivering customer value4
T-W-8Retailing and wholesaling2
T-W-9Promotion mix, communication process2
T-W-10Pricing strategies2
T-W-11Direct and online marketing.3
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1participation in classes30
A-W-2preparations for exam40
A-W-3project development50
A-W-4preparation of presentation35
A-W-5case study analysis25
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1lectures with PP presentations
M-2discussion
M-3films
M-4case studies

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-3Ocena formująca: homework
S-4Ocena formująca: project
S-5Ocena podsumowująca: short written exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
1. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
C-1T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10M-1, M-2, M-3, M-4S-3, S-2, S-1, S-4

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_U01
a student can analyse the basic elements of marketing conception
C-1T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10M-1, M-2, M-3, M-4S-3, S-2, S-1, S-4

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_K01
a students show creativity in marketing activities
C-1T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10M-1, M-2, M-3, M-4S-3, S-2, S-1, S-4

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
1. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of principles of marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_U01
a student can analyse the basic elements of marketing conception
2,0
3,0a student can plan and realise marketing activities of a company
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_K01
a students show creativity in marketing activities
2,0
3,0a student can create and evaluate marketing activities
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Ph. Kotler and G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall, http://library.aceondo.net/ebooks/Business_Management/Principles_of_Marketing(14th.Edition).pdf, 2012, pdf

Literatura dodatkowa

  1. Ad & Marketing news, http://adage.com, 2011, www

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Marketing – creating and capturing customer value3
T-W-2Company and marketing strategy3
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment4
T-W-4Marketing research2
T-W-5Market segmentation2
T-W-6Product and service decisions, branding strategy3
T-W-7Marketing channels, delivering customer value4
T-W-8Retailing and wholesaling2
T-W-9Promotion mix, communication process2
T-W-10Pricing strategies2
T-W-11Direct and online marketing.3
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1participation in classes30
A-W-2preparations for exam40
A-W-3project development50
A-W-4preparation of presentation35
A-W-5case study analysis25
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_null_W011. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-4Marketing research
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-5Market segmentation
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-11Direct and online marketing.
T-W-10Pricing strategies
Metody nauczaniaM-1lectures with PP presentations
M-2discussion
M-3films
M-4case studies
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: homework
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of principles of marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_null_U01a student can analyse the basic elements of marketing conception
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-4Marketing research
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-5Market segmentation
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-11Direct and online marketing.
T-W-10Pricing strategies
Metody nauczaniaM-1lectures with PP presentations
M-2discussion
M-3films
M-4case studies
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: homework
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student can plan and realise marketing activities of a company
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_null_K01a students show creativity in marketing activities
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-4Marketing research
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-5Market segmentation
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-11Direct and online marketing.
T-W-10Pricing strategies
Metody nauczaniaM-1lectures with PP presentations
M-2discussion
M-3films
M-4case studies
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: homework
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student can create and evaluate marketing activities
3,5
4,0
4,5
5,0