Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Civil Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Cost Management in Construction -2:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Cost Management in Construction -2 | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of construction technology and construction materials |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Upon completion of this course the student will be able to manage the construction cost effectively and accountably |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Cost management using software | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction to international cost management | 1 |
T-W-2 | International best practices | 2 |
T-W-3 | Simulation techniques for cost management | 3 |
T-W-4 | Managing risks within the project cost | 3 |
T-W-5 | Value management | 3 |
T-W-6 | Cost control and monitoring procedures | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Class Participation | 15 |
A-P-2 | Exercise preparation | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 15 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content and literature recognition | 7 |
A-W-3 | Preparation for the exam | 7 |
A-W-4 | Final exam | 1 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture, case studies |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_W01 Student has the knowledge of managing the construction cost effectively and accountably. | B-A_2A_W14 | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-2, T-W-5, T-W-1, T-W-3, T-W-6 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_U01 Student is able to: analyse and control the cost for various cases. | B-A_2A_U24 | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-2, T-W-5, T-W-1, T-W-3, T-W-6, T-P-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with cost management. | B-A_2A_K05 | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-2, T-W-5, T-W-1, T-W-3, T-W-6, T-P-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_W01 Student has the knowledge of managing the construction cost effectively and accountably. | 2,0 | |
3,0 | Student has a knowledge about costs anlysis on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_U01 Student is able to: analyse and control the cost for various cases. | 2,0 | |
3,0 | Student has a is able to understand cost anaysis on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/D/18_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with cost management. | 2,0 | |
3,0 | Student has a social competence on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- K. Potts, N.Ankrah, Construction cost management, Routledge, 2017
- Araszkiewicz K., Bochenek M., Control of construction projects using the Earned Value Method - case study, De Gruyter, 2019