Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | EL_1A_C17_U01 | Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł, potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
EL_1A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić krótką prezentację poświęconą wynikom realizacji zadania inżynierskiego |
EL_1A_U06 | Ma umiejętność samokształcenia się m.in. w celu podnoszenia kompetencji zawodowych |
Cel przedmiotu | C-5 | Student uczy się przygotowywać krótkie wypowiedzi w których referuje wybrane problemy związane z kierunkiem studiów oraz tematyką pracy dyplomowej |
---|
C-7 | Przygotowanie do egzaminu dyplomowego |
C-1 | Student potrafi przygotować – w postaci prezentacji multimedialnej - krótkie opracowanie przedstawiające temat, cel, założenia i wyniki uzyskane podczas realizacji pracy dyplomowej |
C-2 | Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem |
C-3 | Student potrafi przygotować krótki raport przedstawiający realizację kolejnych etapów pracy dyplomowej |
C-4 | Student poznaje sposób redagowania tekstu pracy dyplomowej a zwłaszcza sposób przedstawienia w niej założeń, celu i metodologii dochodzenia do rozwiązania problemu postawionego w pracy dyplomowej |
C-6 | Student poznaje podczas wykonywania pracy dyplomowej i redagowania jej tekstu praktyczne aspekty stosowania prawa autorskiego i praw pokrewnych |
Treści programowe | T-S-1 | Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów. |
---|
T-S-2 | Prawidłowe wykorzystywanie źródeł podczas pisania własnych tekstów w kontekście prawa autorskiego |
T-S-4 | Zasady przygotowywania krótkich prezentacji multimedialnych na tematy związane ze studiowanym kierunkiem |
T-S-3 | Technika redagowania tekstów technicznych |
Metody nauczania | M-2 | Wykład problemowy |
---|
M-3 | Dyskusja dydaktyczna |
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-3 | Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych |
S-1 | Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opracował karty tematu pracy dyplomowej. |
3,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej. |
3,5 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu i opracował wersję angielską tematu pracy. |
4,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy a także wskazał główne etapy jej realizacji. |
4,5 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy i dodatkowo opracował realistyczny harmonogram jej realizacji. |
5,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy, opracował realistyczny harmonogram realizacji pracy i dodatkowo opracował wykaz niezbędnej literatury do jej napisania. |