Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Destination & Hotel Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Destination & Hotel Management
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Studiów Regionalnych i Europejskich
Nauczyciel odpowiedzialny Natalia Oleszczyk <noleszczyk@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Broad approach and general knowledge about contemporary trends in both macro and micro levels of management: Destination management in general and role of the hotel within the destination.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of hotel management Develop and analyze hotel management cases

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-11.Tourist Destination 2. Contemporary trends in Tourism 3. Destination Management 4. Hotel Business 5. 20 Top Lessons for all Hotel Managers30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1attendance30
A-W-2literature overvew45
75

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture
M-2Disscution

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Presence
S-2Ocena podsumowująca: Oral colloquium

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DHM_W01
Students have understanding of the main goal of destination and hotel management
C-1T-W-1M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DHM_U01
Students will be able to understand, analyze Hotel Management
C-1T-W-1M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DHM_K01
As a result of the course the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field.
C-1T-W-1M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DHM_W01
Students have understanding of the main goal of destination and hotel management
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of destination and hotel management
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DHM_U01
Students will be able to understand, analyze Hotel Management
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of destination and hotel management
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DHM_K01
As a result of the course the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field.
2,0
3,0Student: in the field of knowledge mastered the basic material of the program, in the field of understanding knowledge mastered the basic scope of material, in the field of relation to knowledge makes a lot of errors in content and language (quality of statements in the largely wrong)
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Cerovic Z. Hotel Management, Hotel Management, FTHM Opatia, Croatia, 2010
  2. Tuntev Z., Hotel Lexicon, FTU Ohrid, Ohrid, 2007

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-11.Tourist Destination 2. Contemporary trends in Tourism 3. Destination Management 4. Hotel Business 5. 20 Top Lessons for all Hotel Managers30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1attendance30
A-W-2literature overvew45
75
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DHM_W01Students have understanding of the main goal of destination and hotel management
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of hotel management Develop and analyze hotel management cases
Treści programoweT-W-11.Tourist Destination 2. Contemporary trends in Tourism 3. Destination Management 4. Hotel Business 5. 20 Top Lessons for all Hotel Managers
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Disscution
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Presence
S-2Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of destination and hotel management
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DHM_U01Students will be able to understand, analyze Hotel Management
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of hotel management Develop and analyze hotel management cases
Treści programoweT-W-11.Tourist Destination 2. Contemporary trends in Tourism 3. Destination Management 4. Hotel Business 5. 20 Top Lessons for all Hotel Managers
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Disscution
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Presence
S-2Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of destination and hotel management
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DHM_K01As a result of the course the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field.
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of hotel management Develop and analyze hotel management cases
Treści programoweT-W-11.Tourist Destination 2. Contemporary trends in Tourism 3. Destination Management 4. Hotel Business 5. 20 Top Lessons for all Hotel Managers
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Disscution
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Presence
S-2Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student: in the field of knowledge mastered the basic material of the program, in the field of understanding knowledge mastered the basic scope of material, in the field of relation to knowledge makes a lot of errors in content and language (quality of statements in the largely wrong)
3,5
4,0
4,5
5,0