Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TZZ_2A_A2_W01 | Student ma wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej o charakterze projektowym, badawczym lub przeglądowym |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TZZ_2A_W12 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zasady projektowania produktów spożywczych, linii technologicznych w tym systemów pakowania. |
---|
TZZ_2A_W01 | Ma poszerzoną i pogłębioną wiedzę w zakresie wybranych działów matematyki, prawa konsumenckiego i celnego. |
TZZ_2A_W02 | Ma poszerzoną i pogłębioną wiedzę w zakresie zastosowania technik informatycznych w przemyśle spożywczym. |
TZZ_2A_W03 | Ma pogłębioną wiedzę w zakresie wymagań higienicznych i technologicznych stawianych zakładom spożywczym. |
TZZ_2A_W06 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zagadnienia towaroznawstwa żywności, systemy kwalifikacji towarów, zarządzania jakością i normalizacji. Zna i rozumie nowe lub alternatywne rozwiązania problemów analitycznych. |
TZZ_2A_W08 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zagadnienia dotyczące współczesnych trendów w dietetyce w kontekście procesów patofizjologicznych. Zna systemy i mody żywieniowe oraz skutki ich działania. |
TZZ_2A_W10 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu nowe metody przetwarzania stosowane w technologii żywności pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. |
TZZ_2A_W14 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu ekonomiczne, prawne i społeczne aspekty związane z przemysłem spożywczym, w tym zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego. |
TZZ_2A_W15 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości oraz podstaw rachunkowości. |
TZZ_2A_W04 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wpływ zanieczyszczeń różnego pochodzenia obecnych w środowisku na jakość i bezpieczeństwo żywności, ma pogłębioną wiedzę o toksynach roślinnych i zwierzęcych, szkodnikach. |
TZZ_2A_W05 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu procesy mikrobiologiczne prowadzące do uzyskania określonego produktu spożywczego oraz metody badawcze stosowane do monitorowania tych procesów. Zna i rozumie w pogłębionym stopniu efekty technologiczne wykorzystania kultur starterowych w przetwórstwie spożywczym. |
TZZ_2A_W07 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu potrzeby żywieniowe człowieka, rolę składników diety oraz zasad racjonalnego żywienia osób zdrowych i chorych. |
TZZ_2A_W09 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zależności w funkcjonowaniu organizmu ludzkiego, oraz wpływu stylu życia i sposobów żywienia na stan zdrowia. |
TZZ_2A_W11 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wiedzę w zakresie innowacyjnych surowców pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. |
TZZ_2A_W13 | Zna i rozumie w pogłębionym stopniu pozatechniczne uwarunkowania działalności inżynierskiej oraz wpływ przemysłu spożywczego na funkcjonowanie i rozwój obszarów wiejskich. |
Cel przedmiotu | C-1 | Ukształtowanie umiejętności rozwiązywania konkretnego zadania narzuconego w temacie pracy dyplomowej, właściwego wykorzystania literatury, opracowania pracy w postaci wydruku |
---|
Treści programowe | T-PD-1 | Zdefiniowanie problemu podjętego w pracy dyplomowej, określenie zakresu i celu pracy, wybór metod osiągnięcia założonego celu pracy, utworzenie środowiska do realizacji celu pracy.
Przygotowanie masynopisu pracy w formie oprawionej i na nośnikach elektronicznych (płyty CD lub DVD) |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metoda aktywizująca: seminarium, dyskusja |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena pracy dyplomowej poparta recenzjami promotora i recenzenta |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student ma wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej o charakterze projektowym, badawczym lub przeglądowym |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |