Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TCH_2A_D03-18_U01 | planuje i przeprowadza eksperymenty stosując się do zasad bezpiecznej pracy w laboratorium, wykorzystując materiały źródłowe; opracowuje wyniki i wyciąga wnioski ze swoich badań; prowadzi dokumentację badań i przygotowuje raport końcowy |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_U01 | Absolwent potrafi wykorzystać pogłębioną wiedzę w zakresie procesów chemicznych, obejmującą odpowiedni dobór materiałów, surowców, metod, technik, aparatury i urządzeń do realizacji procesów chemicznych/biochemicznych oraz potrafi zastosować metody charakteryzowania surowców i otrzymanych produktów |
---|
TCH_2A_U02 | Absolwent potrafi wykorzystać poszerzoną i pogłębioną wiedzę w zakresie narzędzi informatycznych niezbędną do modelowania, planowania, projektowania i optymalizacji technologicznych procesów przemysłowych oraz zna metody analizy i sposoby opracowywania wyników badań eksperymentalnych |
TCH_2A_U03 | Absolwent potrafi wykorzystać pogłębioną wiedzę o najnowszych technologiach chemicznych i materiałowych, zna aktualne trendy rozwoju technologii chemicznej i potrafi wskazać możliwości jej zastosowania w wybranych obszarach nauki i techniki mając na uwadze poznane modele zarządzania jakością |
TCH_2A_U04 | Absolwent potrafi posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w zakresie podstawowej komunikacji i specjalistycznej terminologii |
TCH_2A_U08 | Absolwent potrafi planować pracę własną oraz organizować prace zespołowe |
TCH_2A_U09 | Absolwent potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie oraz ukierunkowywać innych |
TCH_2A_U10 | Absolwent potrafi korzystać z zasobów bibliograficznych oraz wykorzystać je w sposób twórczy do interpretacji i prezentacji wybranych informacji |
TCH_2A_U11 | Absolwent potrafi stosować zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w pracowni laboratoryjnej |
Cel przedmiotu | C-2 | Nabycie umiejętności planowania, przeprowadzania i opracowywania wyników eksperymentów naukowych, samodzielnego rozwiązywania problemów, prawidłowego wysnuwania wniosków |
---|
C-1 | Zapoznanie studenta z podstawową metodologią pracy naukowej |
Treści programowe | T-L-1 | Zaplanowanie eksperymentów związanych z pracą magisterską i przeprowadzenie zgodnie z założonym planem badań |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metody praktyczne: ćwiczenia laboratoryjne |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: ocena pisemnego raportu z wykonanych doświadczeń, analizy uzyskanych wyników |
---|
S-1 | Ocena formująca: ciagła ocena akywności i samodzielności studenta w wykonywaniu eksperymentów w laboratorium |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student wymaga ciągłego nadzoru opiekuna do prawidłowego postępu prac laboratoryjnych, ich planowania, wykonania, interpretacji wyników oraz opracowania dokumentacji z wykonanych badań |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |