Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Construction design - Statics and mechanics of structures:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Construction design - Statics and mechanics of structures
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Projektowania Architektonicznego
Nauczyciel odpowiedzialny Olga Kopczyńska <okopczynska.zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,50zaliczenie
laboratoriaL1 30 3,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Fundamentals of physics and mathematics

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Getting to know the basic moves and issues in the statics and strength of materials. Developing the ability to prepare diagrams of cross-sectional forces in beams, frames and trusses. Mastering the skill of initial dimensioning of structure elements in terms of the ultimate limit state

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood30
30
wykłady
T-W-1Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states.15
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Participation in classes Studying literature Self-study75
75
wykłady
A-W-1Participation in lectures Studying literature Self-study25
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Informative lecture, design exercises
S-2Ocena podsumowująca: Test Exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_W01
Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design
C-1T-W-1, T-L-1M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_U01
Student is able to design simple elements of reiforced construction.
C-1T-W-1, T-L-1M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_K01
The student understands the need for lifelong learning.
C-1T-W-1, T-L-1M-1S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_W01
Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design
2,0
3,0Work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_U01
Student is able to design simple elements of reiforced construction.
2,0
3,0Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WA_1-_WA-CoDe12_K01
The student understands the need for lifelong learning.
2,0
3,0The student understands the need for lifelong learning.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Barry S. Onouye, Statics And Strength Of Materials For Architecture And Building Construction: Pearson New International Edition, Pearson Higher Ed, 2013

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states.15
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Participation in classes Studying literature Self-study75
75
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in lectures Studying literature Self-study25
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WA_1-_WA-CoDe12_W01Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design
Cel przedmiotuC-1Getting to know the basic moves and issues in the statics and strength of materials. Developing the ability to prepare diagrams of cross-sectional forces in beams, frames and trusses. Mastering the skill of initial dimensioning of structure elements in terms of the ultimate limit state
Treści programoweT-W-1Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states.
T-L-1Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood
Metody nauczaniaM-1The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Informative lecture, design exercises
S-2Ocena podsumowująca: Test Exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WA_1-_WA-CoDe12_U01Student is able to design simple elements of reiforced construction.
Cel przedmiotuC-1Getting to know the basic moves and issues in the statics and strength of materials. Developing the ability to prepare diagrams of cross-sectional forces in beams, frames and trusses. Mastering the skill of initial dimensioning of structure elements in terms of the ultimate limit state
Treści programoweT-W-1Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states.
T-L-1Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood
Metody nauczaniaM-1The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Informative lecture, design exercises
S-2Ocena podsumowująca: Test Exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WA_1-_WA-CoDe12_K01The student understands the need for lifelong learning.
Cel przedmiotuC-1Getting to know the basic moves and issues in the statics and strength of materials. Developing the ability to prepare diagrams of cross-sectional forces in beams, frames and trusses. Mastering the skill of initial dimensioning of structure elements in terms of the ultimate limit state
Treści programoweT-W-1Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states.
T-L-1Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood
Metody nauczaniaM-1The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Informative lecture, design exercises
S-2Ocena podsumowująca: Test Exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student understands the need for lifelong learning.
3,5
4,0
4,5
5,0