Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu DECORATING WITH PLANTS:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot DECORATING WITH PLANTS
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Ogrodnictwa
Nauczyciel odpowiedzialny Piotr Salachna <Piotr.Salachna@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL1 15 2,00,38zaliczenie
wykładyW1 15 1,00,62zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic knowledge of ornamental plants

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students will be able to categorize plants based on growth, morphological, and taxonomic characteristics. Students will be able to interior design with plants. Students will be able to identify, grow, maintain, and use indoors plants.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Plants for interior designs. Foliage plants. Flowering plants. Tools and techniques.15
15
wykłady
T-W-1Designing with pot plants: forms, balance, focus, proportion, rhythm, color and texture, style, containers. Indoor plant culture. Hydroponics indoors. Green walls.15
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Participation in class15
A-L-2Studying of literature10
A-L-3Homework assignments10
A-L-4Preparing for the pass15
50
wykłady
A-W-1Participation in lectures15
A-W-2Participation in consultations2
A-W-3Homework assignments3
A-W-4Reading recommended literature3
A-W-5Preparation for the exam3
26

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture
M-2Laboratory

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: project work/grade work
S-2Ocena podsumowująca: test

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WKSiR_2-_null_W01
Student has knowledge of the principles and elements of floral art.
C-1T-W-1M-1, M-2S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WKSiR_2-_null_U01
Student is able to create different floral designs
C-1T-L-1M-1, M-2S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WKSiR_2-_null_K01
The student is aware of the need of self-education and ready to work in team.
C-1T-L-1, T-W-1M-1, M-2S-2, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WKSiR_2-_null_W01
Student has knowledge of the principles and elements of floral art.
2,0
3,0Student has basic knowledge of the main principles and elements of floral art
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WKSiR_2-_null_U01
Student is able to create different floral designs
2,0
3,0Student is able to create simple floral designs
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WKSiR_2-_null_K01
The student is aware of the need of self-education and ready to work in team.
2,0
3,0The student is aware of the need of self-education and ready to work in team.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Gregor L., Principles of floral design, Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2005

Literatura dodatkowa

  1. Gregor L., Floral craftsmanship – Techniques. Constructions. Inspirations., Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2008

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Plants for interior designs. Foliage plants. Flowering plants. Tools and techniques.15
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Designing with pot plants: forms, balance, focus, proportion, rhythm, color and texture, style, containers. Indoor plant culture. Hydroponics indoors. Green walls.15
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Participation in class15
A-L-2Studying of literature10
A-L-3Homework assignments10
A-L-4Preparing for the pass15
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in lectures15
A-W-2Participation in consultations2
A-W-3Homework assignments3
A-W-4Reading recommended literature3
A-W-5Preparation for the exam3
26
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WKSiR_2-_null_W01Student has knowledge of the principles and elements of floral art.
Cel przedmiotuC-1Students will be able to categorize plants based on growth, morphological, and taxonomic characteristics. Students will be able to interior design with plants. Students will be able to identify, grow, maintain, and use indoors plants.
Treści programoweT-W-1Designing with pot plants: forms, balance, focus, proportion, rhythm, color and texture, style, containers. Indoor plant culture. Hydroponics indoors. Green walls.
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Laboratory
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: test
S-1Ocena formująca: project work/grade work
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student has basic knowledge of the main principles and elements of floral art
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WKSiR_2-_null_U01Student is able to create different floral designs
Cel przedmiotuC-1Students will be able to categorize plants based on growth, morphological, and taxonomic characteristics. Students will be able to interior design with plants. Students will be able to identify, grow, maintain, and use indoors plants.
Treści programoweT-L-1Plants for interior designs. Foliage plants. Flowering plants. Tools and techniques.
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Laboratory
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: test
S-1Ocena formująca: project work/grade work
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is able to create simple floral designs
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WKSiR_2-_null_K01The student is aware of the need of self-education and ready to work in team.
Cel przedmiotuC-1Students will be able to categorize plants based on growth, morphological, and taxonomic characteristics. Students will be able to interior design with plants. Students will be able to identify, grow, maintain, and use indoors plants.
Treści programoweT-L-1Plants for interior designs. Foliage plants. Flowering plants. Tools and techniques.
T-W-1Designing with pot plants: forms, balance, focus, proportion, rhythm, color and texture, style, containers. Indoor plant culture. Hydroponics indoors. Green walls.
Metody nauczaniaM-1Lecture
M-2Laboratory
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: test
S-1Ocena formująca: project work/grade work
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student is aware of the need of self-education and ready to work in team.
3,5
4,0
4,5
5,0