Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Communication in Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Communication in Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA1 30 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1no requirements

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students should understand barriers to communication, distinguish communication styles, plan communication strategy of a company, evaluate marketing communications

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Communication is a key to your success, so how should you communicate? – Introduction3
T-A-2Communication styles - privately and professionally3
T-A-3Barriers to communication3
T-A-4Advanced communication skills – men vs. women in business4
T-A-5Promotion as a policy of communication4
T-A-6Public Relations3
T-A-7Advertising3
T-A-8Personal selling3
T-A-9Marketing communications and the process of exchange4
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1participation in classes30
A-A-2preparations for classes45
75

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture with discussion format
M-2short films
M-3case studies
M-4practical communication

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_CIM_W01
After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
C-1T-A-1, T-A-3, T-A-2M-3, M-2, M-1, M-4S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_CIM_U01
Student implements rules of effective communication in practice
C-1T-A-4, T-A-9M-3, M-2, M-1, M-4S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_CIM_K01
Student is able to communicate on professional and every day level
C-1T-A-6, T-A-4, T-A-9, T-A-7, T-A-5, T-A-8M-3, M-2, M-1S-1, S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_CIM_W01
After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of comunication in markeing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_CIM_U01
Student implements rules of effective communication in practice
2,0
3,0student is able to provide the principles of effective communication
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_CIM_K01
Student is able to communicate on professional and every day level
2,0
3,0student in practice applies the principles of effective communication
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. P. Smith, Z. Zook, Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Kogan Page Publ., 2019, ISBN-10 ‏ : ‎ 0749498641
  2. Chris Fill, Barbara Jamieson, Marketing Communications, https://www.ebsglobal.net/EBS/media/EBS/PDFs/Marketing-Communications-Course-Taster.pdf, Edinburgh, 2014, pdf
  3. Eileen Brown, Working the Crowd : Social media marketing for business, British Informatics Society Limited, 2012, access through the main library - https://ebookcentral.proquest.com/lib/zutszczecin-ebooks/detail.action?docID=931157&query=marketing+

Literatura dodatkowa

  1. MTD Training Academy, Advanced Communications Skills, http://www.mtdacademy.com/, 2011, pdf

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Communication is a key to your success, so how should you communicate? – Introduction3
T-A-2Communication styles - privately and professionally3
T-A-3Barriers to communication3
T-A-4Advanced communication skills – men vs. women in business4
T-A-5Promotion as a policy of communication4
T-A-6Public Relations3
T-A-7Advertising3
T-A-8Personal selling3
T-A-9Marketing communications and the process of exchange4
30

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1participation in classes30
A-A-2preparations for classes45
75
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_CIM_W01After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
Cel przedmiotuC-1Students should understand barriers to communication, distinguish communication styles, plan communication strategy of a company, evaluate marketing communications
Treści programoweT-A-1Communication is a key to your success, so how should you communicate? – Introduction
T-A-3Barriers to communication
T-A-2Communication styles - privately and professionally
Metody nauczaniaM-3case studies
M-2short films
M-1Lecture with discussion format
M-4practical communication
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of comunication in markeing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_CIM_U01Student implements rules of effective communication in practice
Cel przedmiotuC-1Students should understand barriers to communication, distinguish communication styles, plan communication strategy of a company, evaluate marketing communications
Treści programoweT-A-4Advanced communication skills – men vs. women in business
T-A-9Marketing communications and the process of exchange
Metody nauczaniaM-3case studies
M-2short films
M-1Lecture with discussion format
M-4practical communication
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student is able to provide the principles of effective communication
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_CIM_K01Student is able to communicate on professional and every day level
Cel przedmiotuC-1Students should understand barriers to communication, distinguish communication styles, plan communication strategy of a company, evaluate marketing communications
Treści programoweT-A-6Public Relations
T-A-4Advanced communication skills – men vs. women in business
T-A-9Marketing communications and the process of exchange
T-A-7Advertising
T-A-5Promotion as a policy of communication
T-A-8Personal selling
Metody nauczaniaM-3case studies
M-2short films
M-1Lecture with discussion format
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student in practice applies the principles of effective communication
3,5
4,0
4,5
5,0