Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Budownictwo - inżynier europejski (S1)

Sylabus przedmiotu Technologia robót regulacyjnych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Budownictwo - inżynier europejski
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Technologia robót regulacyjnych
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Ogrzewnictwa, Wentylacji i Ciepłownictwa
Nauczyciel odpowiedzialny Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Jacek Kurnatowski <Jacek.Kurnatowski@zut.edu.pl>, Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny 13 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW6 15 2,00,56zaliczenie
projektyP6 15 1,00,44zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Ukończony kurs: Hydraulika i hydrologia
W-2Ukończony kurs: Budownictwo wodne

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z problematyką regulacji rzek nizinnych
C-2Nabycie przez studentów podstawowych umiejętności wykonywania projektów regulacji rzek nizinnych

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Omówienie zakresu prac projektowych, wydanie tematów prac/Discussion of the scope of project work, issuance of project topics1
T-P-2Prace projektowe - obliczanie parametrów koryta regulacyjnego/Project work - calculation of regulatory channel parameters2
T-P-3Prace projektowe - trasowanie koryta regulacyjnego/Project work - routing of the regulatory channel3
T-P-4Prace projektowe - rozmieszczanie budowli regulacyjnych/Project work - placement of regulatory structures4
T-P-5Prace projektowe - technologia wykonawstwa budowli regulacyjnych/Project work - technology of regulatory structure construction2
T-P-6Prace projektowe - wykonywanie dokumentacji projektowej/Project work - preparation of project documentation2
T-P-7Zaliczenie projektu/Project assessment1
15
wykłady
T-W-1Cechy rzek w stanie naturalnym. procesy erozji i akumulacji, równowaga dynamiczna koryta/Characteristics of rivers in their natural state: erosion and accumulation processes, dynamic equilibrium of the riverbed1
T-W-2Cele i podstawowe zasady regulacji rzek nizinnych/Objectives and fundamental principles of lowland river regulation1
T-W-3Zasady trasowania regulacyjnego, krzywe trasujące, krzywizny łuków/Principles of regulatory routing, routing curves, curvature of bends2
T-W-4Systemy regulacji rzek nizinnych/Lowland river regulation systems1
T-W-5Podstawowe budowle regulacyjne/Fundamental regulatory structures1
T-W-6Zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych/Principles of regulatory structure placement2
T-W-7Materiały używane w pracach regulacyjnych, elementy budowlane/Materials used in regulatory works, structural elements2
T-W-8Konstrukcje i technologie wykonywania budowli regulacyjnych/Designs and construction technologies for regulatory structures3
T-W-9Dokumentacja projektowa/Project documentation1
T-W-10Test sprawdzający wiedzę/Knowledge assessment test1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Uczestnictwo w zajęciach/Participation in classes15
A-P-2Przygotowanie dokumentacji projektowej/Preparation of project documentation8
A-P-3Uczestnictwo w konsultacjach/Participation in consultations2
25
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach/Attendance at lectures15
A-W-2Samodzielne studiowanie przedmiotu/Independent study of the subject33
A-W-3Udział w konsultacjach/Participation in consultations2
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny z elementami metody problemowej
M-2Metoda projektów

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Test sprawdzający wiedzę
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_D/14-1_W01
Zna i rozumie zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych na rzekach nizinnych, zasady konstrukcji i wykonawstwa typowych budowli regulacyjnych, rozumie związki pomiedzy środowiskiem a inwestycjami z zakresu rzek mizinnych.
BIE_1A_W03C-1, C-2T-P-7, T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-W-9, T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-10M-2, M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_D/14-1_U01
Potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, potrafi własciwie dobrać materiały do budowli regulacyjnych, potrafi wykonać podstawową dokumentację inżynierską dotyczącą projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
BIE_1A_U05C-1, C-2T-P-7, T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-W-9, T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-10M-2, M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_D/14-1_K01
Jest gotów do uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
BIE_1A_K02C-1, C-2T-P-7, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-W-1, T-W-2, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-10M-2, M-1S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_D/14-1_W01
Zna i rozumie zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych na rzekach nizinnych, zasady konstrukcji i wykonawstwa typowych budowli regulacyjnych, rozumie związki pomiedzy środowiskiem a inwestycjami z zakresu rzek mizinnych.
2,0Nie zna zasad rozmieszczania budowli regulacyjnych na rzekach nizinnych
3,0Rozwiązuje test w 60%; wykonuje opracowanie projektowe o dostatecznej jakości
3,5Rozwiązuje test w 70%; wykonuje opracowanie projektowe o dość dobrej jakości
4,0Rozwiązuje test w 80%; wykonuje opracowanie projektowe o dobrej jakości
4,5Rozwiązuje test w 90%; wykonuje opracowanie projektowe o ponad dobrej jakości
5,0Rozwiązuje test w 100%; wykonuje opracowanie projektowe o bardzo dobrej jakości

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_D/14-1_U01
Potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, potrafi własciwie dobrać materiały do budowli regulacyjnych, potrafi wykonać podstawową dokumentację inżynierską dotyczącą projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
2,0Nie potrafi zaprojektować systemu regulacji odcinka rzeki nizinnej
3,0Rozwiązuje test w 60%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej w ogólnych zarysach, projekt zawiera błędy na akceptowalnym poziomie
3,5Rozwiązuje test w 70%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt zawiera błędy na akceptowalnym poziomie
4,0Rozwiązuje test w 80%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt zawiera nieliczne uchybienia
4,5Rozwiązuje test w 90%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt nie zawiera błędów ani uchybień
5,0Rozwiązuje test w 100%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej z wysoką starannością, projekt nie zawiera błędów ani uchybień

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_D/14-1_K01
Jest gotów do uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
2,0Nie rozumie konieczności uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu
3,0Rozwiązuje test w 60%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dostatecznym
3,5Rozwiązuje test w 70%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dość dobrym
4,0Rozwiązuje test w 80%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dobrym
4,5Rozwiązuje test w 90%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu ponad dobrym
5,0Rozwiązuje test w 100%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu bardzo dobrym

Literatura podstawowa

  1. R.J. Garde, River Regulation: Principles and Practice, E & FN Spon, London, 1997
  2. R.J. Garde, River Regulation, Butterworth-Heinemann, Oxford, 1996
  3. Stephen Darby, Andrew Simon, River Restoration: Managing the Uncertainty in Restoring Physical Habitat, Wiley-Blackwell, Chichester, 2008
  4. Wojciech Bartoszewski, River Regulation: The Stiff Diagram Approach, Elsevier, Amsterdam, 2016

Literatura dodatkowa

  1. Jansen P.P., Principles of River Engineering: The Non-Tidal Alluvial River, Pitman, London, San Francisco, 1979
  2. Pierre Y. Julien, River Mechanics, Cambridge University Press, Cambridge, 2002
  3. Andrew Simon, Sean J. Bennett, Stream Restoration in Dynamic Fluvial Systems: Scientific Approaches, Analyses, and Tools, American Geophysical Union, Washington, D.C., 2017

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Omówienie zakresu prac projektowych, wydanie tematów prac/Discussion of the scope of project work, issuance of project topics1
T-P-2Prace projektowe - obliczanie parametrów koryta regulacyjnego/Project work - calculation of regulatory channel parameters2
T-P-3Prace projektowe - trasowanie koryta regulacyjnego/Project work - routing of the regulatory channel3
T-P-4Prace projektowe - rozmieszczanie budowli regulacyjnych/Project work - placement of regulatory structures4
T-P-5Prace projektowe - technologia wykonawstwa budowli regulacyjnych/Project work - technology of regulatory structure construction2
T-P-6Prace projektowe - wykonywanie dokumentacji projektowej/Project work - preparation of project documentation2
T-P-7Zaliczenie projektu/Project assessment1
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Cechy rzek w stanie naturalnym. procesy erozji i akumulacji, równowaga dynamiczna koryta/Characteristics of rivers in their natural state: erosion and accumulation processes, dynamic equilibrium of the riverbed1
T-W-2Cele i podstawowe zasady regulacji rzek nizinnych/Objectives and fundamental principles of lowland river regulation1
T-W-3Zasady trasowania regulacyjnego, krzywe trasujące, krzywizny łuków/Principles of regulatory routing, routing curves, curvature of bends2
T-W-4Systemy regulacji rzek nizinnych/Lowland river regulation systems1
T-W-5Podstawowe budowle regulacyjne/Fundamental regulatory structures1
T-W-6Zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych/Principles of regulatory structure placement2
T-W-7Materiały używane w pracach regulacyjnych, elementy budowlane/Materials used in regulatory works, structural elements2
T-W-8Konstrukcje i technologie wykonywania budowli regulacyjnych/Designs and construction technologies for regulatory structures3
T-W-9Dokumentacja projektowa/Project documentation1
T-W-10Test sprawdzający wiedzę/Knowledge assessment test1
15

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Uczestnictwo w zajęciach/Participation in classes15
A-P-2Przygotowanie dokumentacji projektowej/Preparation of project documentation8
A-P-3Uczestnictwo w konsultacjach/Participation in consultations2
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach/Attendance at lectures15
A-W-2Samodzielne studiowanie przedmiotu/Independent study of the subject33
A-W-3Udział w konsultacjach/Participation in consultations2
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_D/14-1_W01Zna i rozumie zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych na rzekach nizinnych, zasady konstrukcji i wykonawstwa typowych budowli regulacyjnych, rozumie związki pomiedzy środowiskiem a inwestycjami z zakresu rzek mizinnych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_W03Ma wiedzę w zakresie stosowanych współcześnie materiałów i wyrobów budowlanych oraz metod ich projektowania i technologii wytwarzania.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z problematyką regulacji rzek nizinnych
C-2Nabycie przez studentów podstawowych umiejętności wykonywania projektów regulacji rzek nizinnych
Treści programoweT-P-7Zaliczenie projektu/Project assessment
T-P-1Omówienie zakresu prac projektowych, wydanie tematów prac/Discussion of the scope of project work, issuance of project topics
T-P-2Prace projektowe - obliczanie parametrów koryta regulacyjnego/Project work - calculation of regulatory channel parameters
T-P-3Prace projektowe - trasowanie koryta regulacyjnego/Project work - routing of the regulatory channel
T-P-4Prace projektowe - rozmieszczanie budowli regulacyjnych/Project work - placement of regulatory structures
T-P-5Prace projektowe - technologia wykonawstwa budowli regulacyjnych/Project work - technology of regulatory structure construction
T-P-6Prace projektowe - wykonywanie dokumentacji projektowej/Project work - preparation of project documentation
T-W-9Dokumentacja projektowa/Project documentation
T-W-3Zasady trasowania regulacyjnego, krzywe trasujące, krzywizny łuków/Principles of regulatory routing, routing curves, curvature of bends
T-W-1Cechy rzek w stanie naturalnym. procesy erozji i akumulacji, równowaga dynamiczna koryta/Characteristics of rivers in their natural state: erosion and accumulation processes, dynamic equilibrium of the riverbed
T-W-2Cele i podstawowe zasady regulacji rzek nizinnych/Objectives and fundamental principles of lowland river regulation
T-W-4Systemy regulacji rzek nizinnych/Lowland river regulation systems
T-W-5Podstawowe budowle regulacyjne/Fundamental regulatory structures
T-W-6Zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych/Principles of regulatory structure placement
T-W-7Materiały używane w pracach regulacyjnych, elementy budowlane/Materials used in regulatory works, structural elements
T-W-8Konstrukcje i technologie wykonywania budowli regulacyjnych/Designs and construction technologies for regulatory structures
T-W-10Test sprawdzający wiedzę/Knowledge assessment test
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
M-1Wykład informacyjny z elementami metody problemowej
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test sprawdzający wiedzę
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie zna zasad rozmieszczania budowli regulacyjnych na rzekach nizinnych
3,0Rozwiązuje test w 60%; wykonuje opracowanie projektowe o dostatecznej jakości
3,5Rozwiązuje test w 70%; wykonuje opracowanie projektowe o dość dobrej jakości
4,0Rozwiązuje test w 80%; wykonuje opracowanie projektowe o dobrej jakości
4,5Rozwiązuje test w 90%; wykonuje opracowanie projektowe o ponad dobrej jakości
5,0Rozwiązuje test w 100%; wykonuje opracowanie projektowe o bardzo dobrej jakości
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_D/14-1_U01Potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, potrafi własciwie dobrać materiały do budowli regulacyjnych, potrafi wykonać podstawową dokumentację inżynierską dotyczącą projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_U05Potrafi planować i przeprowadzać obliczenia, analizy i eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane rezultaty, krytycznie ocenić otrzymane wyniki oraz wyciągać wnioski .
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z problematyką regulacji rzek nizinnych
C-2Nabycie przez studentów podstawowych umiejętności wykonywania projektów regulacji rzek nizinnych
Treści programoweT-P-7Zaliczenie projektu/Project assessment
T-P-1Omówienie zakresu prac projektowych, wydanie tematów prac/Discussion of the scope of project work, issuance of project topics
T-P-2Prace projektowe - obliczanie parametrów koryta regulacyjnego/Project work - calculation of regulatory channel parameters
T-P-3Prace projektowe - trasowanie koryta regulacyjnego/Project work - routing of the regulatory channel
T-P-4Prace projektowe - rozmieszczanie budowli regulacyjnych/Project work - placement of regulatory structures
T-P-5Prace projektowe - technologia wykonawstwa budowli regulacyjnych/Project work - technology of regulatory structure construction
T-P-6Prace projektowe - wykonywanie dokumentacji projektowej/Project work - preparation of project documentation
T-W-9Dokumentacja projektowa/Project documentation
T-W-3Zasady trasowania regulacyjnego, krzywe trasujące, krzywizny łuków/Principles of regulatory routing, routing curves, curvature of bends
T-W-1Cechy rzek w stanie naturalnym. procesy erozji i akumulacji, równowaga dynamiczna koryta/Characteristics of rivers in their natural state: erosion and accumulation processes, dynamic equilibrium of the riverbed
T-W-2Cele i podstawowe zasady regulacji rzek nizinnych/Objectives and fundamental principles of lowland river regulation
T-W-4Systemy regulacji rzek nizinnych/Lowland river regulation systems
T-W-5Podstawowe budowle regulacyjne/Fundamental regulatory structures
T-W-6Zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych/Principles of regulatory structure placement
T-W-7Materiały używane w pracach regulacyjnych, elementy budowlane/Materials used in regulatory works, structural elements
T-W-8Konstrukcje i technologie wykonywania budowli regulacyjnych/Designs and construction technologies for regulatory structures
T-W-10Test sprawdzający wiedzę/Knowledge assessment test
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
M-1Wykład informacyjny z elementami metody problemowej
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test sprawdzający wiedzę
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie potrafi zaprojektować systemu regulacji odcinka rzeki nizinnej
3,0Rozwiązuje test w 60%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej w ogólnych zarysach, projekt zawiera błędy na akceptowalnym poziomie
3,5Rozwiązuje test w 70%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt zawiera błędy na akceptowalnym poziomie
4,0Rozwiązuje test w 80%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt zawiera nieliczne uchybienia
4,5Rozwiązuje test w 90%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej, projekt nie zawiera błędów ani uchybień
5,0Rozwiązuje test w 100%; potrafi zaprojektować system regulacji odcinka rzeki nizinnej z wysoką starannością, projekt nie zawiera błędów ani uchybień
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_D/14-1_K01Jest gotów do uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu regulacji odcinka rzeki nizinnej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_K02Jest gotów do kształtowania i stosowania postaw prospołecznych oraz efektywnego komunikowania się, inicjowania działań i uczestnictwa w działalności na rzecz środowiska społecznego, a także do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z problematyką regulacji rzek nizinnych
C-2Nabycie przez studentów podstawowych umiejętności wykonywania projektów regulacji rzek nizinnych
Treści programoweT-P-7Zaliczenie projektu/Project assessment
T-P-3Prace projektowe - trasowanie koryta regulacyjnego/Project work - routing of the regulatory channel
T-P-4Prace projektowe - rozmieszczanie budowli regulacyjnych/Project work - placement of regulatory structures
T-P-5Prace projektowe - technologia wykonawstwa budowli regulacyjnych/Project work - technology of regulatory structure construction
T-P-6Prace projektowe - wykonywanie dokumentacji projektowej/Project work - preparation of project documentation
T-W-1Cechy rzek w stanie naturalnym. procesy erozji i akumulacji, równowaga dynamiczna koryta/Characteristics of rivers in their natural state: erosion and accumulation processes, dynamic equilibrium of the riverbed
T-W-2Cele i podstawowe zasady regulacji rzek nizinnych/Objectives and fundamental principles of lowland river regulation
T-W-4Systemy regulacji rzek nizinnych/Lowland river regulation systems
T-W-5Podstawowe budowle regulacyjne/Fundamental regulatory structures
T-W-6Zasady rozmieszczania budowli regulacyjnych/Principles of regulatory structure placement
T-W-7Materiały używane w pracach regulacyjnych, elementy budowlane/Materials used in regulatory works, structural elements
T-W-8Konstrukcje i technologie wykonywania budowli regulacyjnych/Designs and construction technologies for regulatory structures
T-W-10Test sprawdzający wiedzę/Knowledge assessment test
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
M-1Wykład informacyjny z elementami metody problemowej
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test sprawdzający wiedzę
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie rozumie konieczności uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu
3,0Rozwiązuje test w 60%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dostatecznym
3,5Rozwiązuje test w 70%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dość dobrym
4,0Rozwiązuje test w 80%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu dobrym
4,5Rozwiązuje test w 90%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu ponad dobrym
5,0Rozwiązuje test w 100%; rozumie konieczność uwzględniania aspektów ochrony środowiska przy sporządzaniu projektu w stopniu bardzo dobrym