Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | A_1A_A-III/8_U01 | aa |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | A_1A_U11 | potrafi przedstawić rozwiązanie w atrakcyjnej formie graficznej i w formie prezentacji multimedialnej |
---|
A_1A_U12 | potrafi kształtować kompozycję budynku, zespołu obiektów, jednostki urbanistycznej i ruralistycznej |
A_1A_U13 | potrafi projektować przestrzeń publiczną, półpubliczną i prywatną w różnej skali, aranżować ją za pomocą rozmaitych elementów (posadzka, mała architektura, zieleń…) |
A_1A_U21 | odczytuje w przestrzeni powiązania funkcjonalne i formalne, relacje między obiektem a otoczeniem, harmonijnie włącza własne, autorskie rozwiązania w istniejące struktury |
A_1A_U15 | stosuje detal architektoniczny zgodnie z jego rolą techniczną i kompozycyjną |
A_1A_U14 | uzyskuje zamierzony efekt architektoniczny stosując materiały o określonych własnościach plastycznych: fakturze, kolorze, itd |
A_1A_U25 | ma umiejętność samokształcenia się, potrafi korzystać z różnego rodzaju informacji technicznej, baz danych, Internetu itd. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U05 | ma umiejętność samokształcenia się |
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie pracy inżynierskiej dyplomowej. Stosowne przygotowanie do wykonywania pracy zawodowej na poziomie inżyniera. Złożenie projektu dyplomowego zgodnie z ogólnymi wytycznymi zakresu pracy dyplomowej inżynierskiej. |
---|
Treści programowe | T-P-3 | Faza końcowa: redakcja i skład części opisowej i graficznej pracy dyplomowej oraz budowa modelu fizycznego przyjętej koncepcji projektowej w skali odpowiedniej dla specyfiki tematu pracy dyplomowej, prezentacja multimedialna |
---|
T-P-2 | Faza projektowa: szczegółowe opracowania projektowe odwzorowujące przyjętą koncepcję projektową w rodzaju i skali odpowiednich dla specyfiki pracy dyplomowej |
T-P-1 | Faza wstępna i analityczna: inwentaryzacja merytoryczna i graficzna obszaru opracowania oraz analizy problemowe obszaru opracowania projektu dyplomowego w skali odpowiedniej dla specyfiki i tematyki pracy |
Metody nauczania | M-1 | Indywidualna praca z dyplomantem - konsultacje. Dodatkowe metody: dyskusja, metody eksponujące multimedialne, analiza tzw. 'best-practices'. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Publiczna obrona pracy dyplomowej + egzamin kierunkowy. Ocena średnia i końcowa wyliczona zgodnie z Regulaminem Studiów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi zaledwie w sposób podstawowy rozwiązać samodzielnie zadanie projektowe w zakresie odpowiedznim do specjalności pracy dyplomowej inżynierskiej. Potrafi zaprezentować samodzielnie przyjęte rozwiązania projektowe. Z sposób podstawowy używa wybranych narzędzi wspomagających projektowanie. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |