Wydział Budownictwa i Architektury - Budownictwo (N2)
Sylabus przedmiotu Teoria niezawodności:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Budownictwo | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Teoria niezawodności | ||
Specjalność | Drogi, Ulice i Lotniska | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Teorii Konstrukcji | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Aleksander Badower <Aleksander.Badower@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Matematyka fizyka, mechanika budowli, metody numeryczne |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Umiejętność formułowania zadań w języku algebry zbiorów |
C-2 | Umiejętność działania na rozkładach, charakterystykach i prawdopodobieństwach |
C-3 | Umiejętność zapisania warunków normowych w języku teorii niezawodności |
C-4 | Umiejętność rozwiązywania zadań teorii niezawodności za pomocą metod numerycznych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | L-1 | 9 |
9 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | W-1 DZIAŁANIA I MIARA NA ZBIORACH | 2 |
T-W-2 | W-2 rOZKŁADY I FUMKCJE GĘSTOŚCI, FUNKCJE ZMIENNYCH LOSOWYCH | 2 |
T-W-3 | W-3 KORELACJA, REGRESJA | 2 |
T-W-4 | W-4 PRAWDOPODOBIEŃSTWO AWARII, WSPÓŁCZYNNIK NIEZAWODNOŚCI | 3 |
9 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Udział w ćwiczeniach laboratoryjnych CAD | 9 |
A-L-2 | Udział w zaliczeniu | 2 |
11 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w wykładach | 9 |
A-W-2 | Samodzielne poszukiwanie w literaturze | 15 |
A-W-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 23 |
A-W-4 | Udzział w zaliczeniu | 2 |
49 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład informacyjny połaczony z przykładowo rozwiązywanymi zadaniami |
M-2 | Cwiczenia laboratoryjne CAD |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena w trakcie ćwiczeń laboratoryjnych CAD |
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena po zakończeniu semestru-zaliczenie |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B_2A_z4_W01 Wie jak formułować i rozwiązywać zadania dotycząca tematyki wykładanej na przedmiocie Teoria Niezawodności | — | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B_2A_z4_U01 Umie tworzyć algorytmy numeryczne stosownie do rozwiązywanego zadania w zakresie przedmiotu Teoria Niezawodności | — | — | — | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B_2A_z4_W01 Wie jak formułować i rozwiązywać zadania dotycząca tematyki wykładanej na przedmiocie Teoria Niezawodności | 2,0 | |
3,0 | Dwie trzecie zadań lub odpowiedzi poprawnie. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |