Wydział Budownictwa i Architektury - Inżynieria środowiska (S2)
specjalność: Ogrzewanie i Wentylacja
Sylabus przedmiotu Praca dyplomowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria środowiska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca dyplomowa | ||
Specjalność | Ogrzewanie i Wentylacja | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ogrzewnictwa, Wentylacji i Ciepłownictwa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Władysław Szaflik <Wladyslaw.Szaflik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Katarzyna Zwarycz-Makles <Katarzyna.Zwarycz-Makles@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczone przedmioty przewidziane programem studiów. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zdobycie umiejętności rozwiązywania zagadnień inżynierskich |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Cel pracy | 0 |
T-PD-2 | Zakres pracy | 0 |
T-PD-3 | Wstępne informacje bibliograficzne | 0 |
T-PD-4 | Konsultacje dotyczące badań lub obliczeń. | 0 |
T-PD-5 | Korekta pracy | 0 |
T-PD-6 | Recenzja pracy | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Gromadzenie, przegląd literatury | 45 |
A-PD-2 | Formułowanie założeń i tworzenie koncepcji pracy | 35 |
A-PD-3 | Realizacja pracy (badania lub obliczenia) | 350 |
A-PD-4 | konsultacje z nauczycielem | 20 |
A-PD-5 | Analiza i wnioski | 40 |
A-PD-6 | Redakcja pracy | 70 |
A-PD-7 | Przygotowanie do obrony, egzaminu dyplomowego, prezentacja | 39 |
A-PD-8 | Obrona | 1 |
600 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | objaśnienia lub wujaśnienia |
M-2 | dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena przedstawionej pracy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_a_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | IS_2A_W04, IS_2A_W10 | T2A_W04, T2A_W07, T2A_W08 | InzA2_W02, InzA2_W03 | C-1 | T-PD-4, T-PD-3, T-PD-1, T-PD-6, T-PD-5, T-PD-2 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_a_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | IS_2A_U01, IS_2A_U10 | T2A_U01, T2A_U09 | InzA2_U02 | C-1 | T-PD-6, T-PD-2, T-PD-1, T-PD-5, T-PD-3, T-PD-4 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_a_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | IS_2A_K07 | T2A_K05 | — | C-1 | T-PD-6, T-PD-4, T-PD-5, T-PD-2, T-PD-3, T-PD-1 | M-2, M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_a_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | 2,0 | |
3,0 | Prawidłowe, ale nieoptymalne rozwiazanie postawionego problemu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_a_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | 2,0 | |
3,0 | Rozwiązanie zagadnienia prawidłowe, dopuszcza się niewielkie błedy rachunkowe | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_a_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | 2,0 | |
3,0 | Czytelne przedstawienie otrzymanych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Aktualna literatura związana z pracą., 2011