Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (N1)
specjalność: Analityka gospodarcza
Sylabus przedmiotu Principles Of Marketing4:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zarządzanie | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Principles Of Marketing4 | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 12 | Grupa obieralna | 12 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Develop a working knowledge of marketing |
C-2 | Link marketing theory with marketing practice |
C-3 | Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Marketing – creating and capturing customer value | 3 |
T-W-2 | Company and marketing strategy | 3 |
T-W-3 | Analyzing the marketing micro- and macro- environment | 3 |
T-W-4 | Marketing research | 4 |
T-W-5 | Market segmentation. | 2 |
T-W-6 | Product and service decisions, branding strategy. | 3 |
T-W-7 | Marketing channels, delivering customer value. | 3 |
T-W-8 | Retailing and wholesaling. | 3 |
T-W-9 | Promotion mix, communication process. | 2 |
T-W-10 | Pricing strategies. | 2 |
T-W-11 | Direct and online marketing. | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-W-2 | przygotowanie do zajęć | 60 |
A-W-3 | przygowowanie projektu | 40 |
A-W-4 | przygotowanie do kolokwium | 20 |
150 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture |
M-2 | discussion |
M-3 | work in groups |
M-4 | project |
M-5 | film |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: in-class activity |
S-2 | Ocena podsumowująca: project presentation |
S-3 | Ocena podsumowująca: written test |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_W01 knowledge of marketing principles | ZN1_1A_W01, ZN1_1A_W04 | S1A_W01, S1A_W03 | C-1 | T-W-1, T-W-6 | M-1, M-2, M-3, M-4, M-5 | S-1, S-3 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_U01 can develop marketing plan for a product | ZN1_1A_U04, ZN1_1A_U12 | S1A_U01, S1A_U02, S1A_U06, S1A_U07, S1A_U08 | C-2, C-3 | T-W-6, T-W-7 | M-3, M-4 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_K01 students understand a role of marketing in a society | ZN1_1A_K03 | S1A_K03 | C-1 | T-W-1, T-W-2 | M-2, M-3 | S-1 |
ZN1_1A_OJ6_K02 students indenpendently analyse micro and macro environment of a company | ZN1_1A_K07, ZN1_1A_K10 | S1A_K02, S1A_K03, S1A_K04, S1A_K05 | C-1, C-2 | T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_W01 knowledge of marketing principles | 2,0 | |
3,0 | students can define marketing | |
3,5 | student can mention marketing mix elements | |
4,0 | students should marketing principles | |
4,5 | students should discuss marketing principles from its evolution point of view | |
5,0 | students should evaluate consequences of not obeying principles |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_U01 can develop marketing plan for a product | 2,0 | |
3,0 | students can define planning and marketing plan | |
3,5 | can develop new ideas for products | |
4,0 | student use knowledge on promotion to choose proper doings | |
4,5 | students can discuss price, distribution and people as marketing elements | |
5,0 | can develop marketing plan for implementing new offers |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_OJ6_K01 students understand a role of marketing in a society | 2,0 | |
3,0 | students understand a role of marketing in a society | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
ZN1_1A_OJ6_K02 students indenpendently analyse micro and macro environment of a company | 2,0 | |
3,0 | students indenpendently analyse micro and macro environment of a company | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Ph. Kotler and G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall, New Jersey, 2010
Literatura dodatkowa
- Ad & Marketing news, http://adage.com, 2011
- News from AMA, Resource Library, http://www.marketingpower.com, 2011