| Pole | KOD | Znaczenie kodu |
|---|
| Zamierzone efekty kształcenia | Z_1A_A13_U01 | Potrafi wykorzystywać wiedzę z zakresu zarzadzania do rozwiązania problemu badawczego postawionego w pracy dyplomowej |
|---|
| Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Z_1A_U01 | potrafi stosować zdobytą wiedzą naukową do interpretacji zjawisk społecznych |
|---|
| Z_1A_U03 | potrafi organizować pracę własną i zespołu |
| Z_1A_U04 | analizuje i uwzględnia wpływ otoczenia na organizację w procesie podejmowania decyzji |
| Z_1A_U07 | potrafi wyjaśniać, przewidywać i wpływać na zachowania ludzi w organizacji |
| Z_1A_U14 | potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii i zarządzania |
| Z_1A_U15 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod badawczych |
| Z_1A_U16 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) w celu rozwiązania problemów z zakresu zarządzania i ekonomii |
| Z_1A_U18 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i angielskim z zakresu ekonomii i zarządzania, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych pojęć teoretycznych, a także z innych źródeł |
| Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
|---|
| S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
| S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
| S1A_U04 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
| S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
| S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
| S1A_U07 | analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
| S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
| S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
| Cel przedmiotu | C-2 | Utrwalanie posiadanej wiedzy, nauczenie się umiejętności argumentowania w dyskusji, uzasadnienie własnego stanowiska |
|---|
| C-1 | Przygotowanie pracy dyplomowej zgodnie ze standardami pisania pracy |
| Treści programowe | T-PD-1 | bieżąca weryfikacja postępów pracy studenta, dyskusja nad problemami badawczymi, ostateczna ocena pracy dyplomowej |
|---|
| Metody nauczania | M-3 | studium przypadków, analiza materiałów źródłowych |
|---|
| M-2 | prezentacja tematyki i zakresu pracy dyplomowej |
| M-1 | Dyskusja nad zagadnieniem badawczym |
| Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiona przez promotora pracy i recenzenta |
|---|
| Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
|---|
| 2,0 | Student nie umie wykorzystać wiedzy z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego |
| 3,0 | Student umie dostatecznie wykorzystać wiedzę z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego |
| 3,5 | Student umie wykorzystać wiedzę z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego, przy czym sposób i metody realizacji zadania są dobrane i wykorzystane w stopniu dość dobrym |
| 4,0 | Student umie wykorzystać wiedzę z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego a sposób i metody realizacji zadania są dobrane prawidłowo |
| 4,5 | Student umie wykorzystać wiedzę z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego a sposób realizacji zadania wskazuje na więcej niż dobre opanowie tej umiejetności |
| 5,0 | Student umie w pełni wykorzystać wiedzę z zakresu zarządzania do postawienia i rozwiązania problemu badawczego i prawidłowo realizuje to zadanie |