Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_1A_PD_K01 | Student ma świadomość odpowiedzialności za realizację podjętych zobowiązań, rozumie znaczenie samodzielnego zdobywania wiedzy oraz przekazywania tej wiedzy innym osobom |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_K01 | Rozumie potrzebę i zna możliwości ciągłego dokształcania się, podnoszenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych |
---|
EL_1A_K04 | Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w grupie i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania |
EL_1A_K06 | Ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu - między innymi poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć elektryki i innych aspektów działalności inżyniera - elektryka, podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T1A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
T1A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Cel przedmiotu | C-5 | Poznanie praktycznych aspektów stosowania prawa autorskiego i praw pokrewnych. |
---|
C-4 | Nauczenie sposobu redagowania tekstu technicznego a zwłaszcza przedstawienia w nim założeń, celu i metodologii dochodzenia do rozwiązania problemu postawionego w pracy dyplomowej. |
C-2 | Nauczenie studenta metodyki poszukiwania materiałów źródłowych i prawidłowego korzystania z nich. |
C-1 | Podstawowym celem pracy dyplomowej jest sprawdzenie stopnia uzyskania podczas studiów kompetencji inżymierskich. |
C-3 | Nauczenie studenta przygotowywania rozbudowanych raportów opisujących realizowane prace. |
Treści programowe | T-PD-1 | Wykonywanie pracy dyplomowej jest realizacją typowego zadania inżynierskiego zaczynającego się od postawienia problemu i sformułowania założeń, dokonania analizy stanu wiedzy związanej z tematem pracy dyplomowej, określenia metody realizacji postawionego w pracy celu a kończąc na analizie stopnia spełnienia - w wyniku realizacji pracy - tego celu, sformułowania wniosków i przygotowania pisemnego opracowania opisującego proces realizacji pracy dyplomowej i osiągnięte efekty oraz ich krytyczną analizę.
Praca dyplomowa wykonywana jest pod indywidualną opieka nauczyciela akademickiego |
---|
Metody nauczania | M-1 | Indywidualna praca z opiekunem pracy dyplomowej |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena merytoryczna pracy dyplomowej zawarta w recenzjach przygotowanych przez opiekuna i recenzenta. Postać formalna recenzji określona jest w odpowiednim zarządzeniu Rektora ZUT |
---|
S-1 | Ocena formująca: Sukcesywna, przekazywana ustnie dyplomantowi ocena postępu w realizacji pracy dyplomowej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student ma świadomość odpowiedzialności za realizację podjętych zobowiązań, rozumie znaczenie samodzielnego zdobywania wiedzy oraz przekazywania tej wiedzy innym osobom |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |