Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_2A_C06_K01 | Student przedstawia w postaci prezentacji multimedialnej podstawowe zalożenia tematu pracy dyplomowej, omówił literaturę przedmiotu oraz wskazał sposób realizacji. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_2A_K04 | Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy prawidłowo identyfikując i rozstrzygając dylematy związane z wykonywaniem zawodu elektryka |
---|
EL_2A_K02 | Ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzji |
EL_2A_K01 | Ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, formułowania i przekazywania społeczeństwu – m.in. poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć elektryki i innych aspektów działalności inżyniera - elektryka, podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały przedstawiając różne punkty widzenia |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T2A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T2A_K05 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
T2A_K06 | potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność zaplanowania eksperymentu |
---|
C-2 | Umiejętność opracowania wyników badań |
C-3 | Umiejętność analizy wyników badań |
C-4 | Umiejętność krytycznej dyskusji nad zagadnieniem technicznym |
Treści programowe | T-S-1 | Podstawy planowania eksperymentu |
---|
T-S-2 | Zasady opracowania i analizy badań |
T-S-3 | Prezentacja tematyki badań własnych wraz z dyskusją |
Metody nauczania | M-1 | Opracowanie i prezentacja problemu naukowego lub technicznego |
---|
M-2 | Dyskusja dotycząca prezentowanego zagadnienia |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie merytorycznei zawartości prezentowanego zagadnienia oraz jakości prezentacji |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student przedstawia w postaci prezentacji multimedialnej podstawowe zalożenia tematu pracy dyplomowej, omówił literaturę przedmiotu oraz wskazał sposób realizacji. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |