Wydział Elektryczny - Elektrotechnika (S3)
Sylabus przedmiotu Seminarium sprawozdawcze:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Elektrotechnika | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium sprawozdawcze | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Stanisław Gratkowski <Stanislaw.Gratkowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Krzysztof Stawicki <Krzysztof.Stawicki@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Ocena postępów doktorantów oraz umożliwienie im prezentacji rocznych osiągnięć przed komisją, w obecności wszystkich doktorantów oraz zainteresowanych osób, co perspektywicznie ma przygotować uczestników studiów doktoranckich do publicznej obrony rozprawy doktorskiej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Doktoranci kończący II rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. | 8 |
8 | ||
seminaria | ||
T-S-1 | Doktoranci kończący III rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. | 8 |
8 | ||
seminaria | ||
T-S-1 | Doktoranci kończący I rok studiów przedkładają komisji w składzie: kierownik studiów doktoranckich, opiekun naukowy doktoranta (promotor), osoby wydelegowane przez Radę Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie, pisemne raporty z prowadzonych przez siebie badań naukowych i wygłaszają referaty podsumowujące te badania. Odpowiadają na pytania członków komisji. | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w zajęciach. | 8 |
A-S-2 | Przygotowanie raportu. | 22 |
30 | ||
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w zajęciach. | 8 |
A-S-2 | Przygotowanie raportu. | 22 |
30 | ||
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w zajęciach. | 8 |
A-S-2 | Przygotowanie raportu. | 22 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | seminarium |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena prezentacji oraz osiągnięć naukowych. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
EL_3A_O7_W01 Ma wiedzę na zaawansowanym poziomie, o charakterze szczegółowym dla obszaru prowadzonych badań naukowych w zakresie Elektrotechniki, której źródłem są w szczególności publikacje naukowe, obejmującą najnowsze osiągnięcia nauki; ma wiedzę dotyczącą metodyki prowadzenia badań naukowych oraz prawnych i etycznych aspektów takich badań; ma wiedzę na temat sposobów przygotowywania publikacji naukowych i publicznej prezentacji wyników badań naukowych. | EL_3A_W03, EL_3A_W04, EL_3A_W02 | — | C-1 | T-S-1, T-S-1, T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
EL_3A_O7_U01 Potrafi poddać krytycznej analizie wyniki własnych badań naukowych oraz wyniki innych twórców w zakresie dyscypliny Elektrotechnika, a także ocenić możliwość wykorzystania wyników prac teoretycznych w praktyce; potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. | EL_3A_U10, EL_3A_U04 | — | C-1 | T-S-1, T-S-1, T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
EL_3A_O7_K01 Przejawia inicjatywę w poszukiwaniu nowych idei w badaniach naukowych oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych, wykorzystujących wyniki najnowszych prac teoretycznych w dyscyplinie Elektrotechnika; ma świadomość konieczności przestrzegania zasad etycznych w życiu zawodowym oraz społecznym. | EL_3A_K03, EL_3A_K01 | — | C-1 | T-S-1, T-S-1, T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
EL_3A_O7_W01 Ma wiedzę na zaawansowanym poziomie, o charakterze szczegółowym dla obszaru prowadzonych badań naukowych w zakresie Elektrotechniki, której źródłem są w szczególności publikacje naukowe, obejmującą najnowsze osiągnięcia nauki; ma wiedzę dotyczącą metodyki prowadzenia badań naukowych oraz prawnych i etycznych aspektów takich badań; ma wiedzę na temat sposobów przygotowywania publikacji naukowych i publicznej prezentacji wyników badań naukowych. | 2,0 | |
3,0 | Ma wiedzę na zaawansowanym poziomie, o charakterze szczegółowym dla obszaru prowadzonych badań naukowych w zakresie Elektrotechniki, której źródłem są w szczególności publikacje naukowe, obejmującą najnowsze osiągnięcia nauki; ma wiedzę dotyczącą metodyki prowadzenia badań naukowych oraz prawnych i etycznych aspektów takich badań; ma wiedzę na temat sposobów przygotowywania publikacji naukowych i publicznej prezentacji wyników badań naukowych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
EL_3A_O7_U01 Potrafi poddać krytycznej analizie wyniki własnych badań naukowych oraz wyniki innych twórców w zakresie dyscypliny Elektrotechnika, a także ocenić możliwość wykorzystania wyników prac teoretycznych w praktyce; potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. | 2,0 | |
3,0 | Potrafi poddać krytycznej analizie wyniki własnych badań naukowych oraz wyniki innych twórców w zakresie dyscypliny Elektrotechnika, a także ocenić możliwość wykorzystania wyników prac teoretycznych w praktyce; potrafi w zrozumiały sposób prezentować swoje koncepcje i osiągnięcia naukowe. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
EL_3A_O7_K01 Przejawia inicjatywę w poszukiwaniu nowych idei w badaniach naukowych oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych, wykorzystujących wyniki najnowszych prac teoretycznych w dyscyplinie Elektrotechnika; ma świadomość konieczności przestrzegania zasad etycznych w życiu zawodowym oraz społecznym. | 2,0 | |
3,0 | Przejawia inicjatywę w poszukiwaniu nowych idei w badaniach naukowych oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych, wykorzystujących wyniki najnowszych prac teoretycznych w dyscyplinie Elektrotechnika; ma świadomość konieczności przestrzegania zasad etycznych w życiu zawodowym oraz społecznym. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |