Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TI_1A_C17_U01 | Student potrafi zastosować wybrane narzędzia deweloperskie oraz zaprojektować prostą aplikację. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_1A_U07 | Potrafi zastosować w praktyce wiedzę z zakresu inżynierii oprogramowania oraz dobre praktyki programistyczne stosując wybrane narzędzia i środowiska deweloperskie. |
---|
TI_1A_U16 | Potrafi pozyskiwać informacje niezbędne do prowadzenia działalności inżynierskiej z literatury, baz danych, dokumentacji technicznej, patentowej i innych źródeł, także w języku angielskim.
Potrafi integrować pozyskane informacje, dokonywać ich interpretacji formułować wnioski i opinie oraz je uzasadniać. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
---|
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Ukształtowanie umiejętności efektywnego stosowania podstawowych i zawansowanych narzędzi deweloperskich oraz pracy zespołowej. |
---|
C-3 | Ukształtowanie umiejętności projektowania oprogramowania |
Treści programowe | T-P-1 | Zapoznanie się z zaawansowanymi narzędziami deweloperskimi oraz zasadami poprawnego kodowania |
---|
T-P-2 | Zaprojektowanie i wykonanie wybranej aplikacji w oparciu o zasady Inżynierii oprogramowania. Zapoznanie się z narzędziami kontroli wersji, domumentowania kodu, modelowania, raportowania, śledzenia błedów |
T-P-3 | Zaliczenie projektu |
Metody nauczania | M-2 | Praktyczna - pokaz |
---|
M-3 | Praktyczna - metoda projektów |
M-4 | Dyskusja dydaktyczna |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Zaliczenie ćwiczeń projektowych na podstawie wykonanego projektu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi zastosować wybrane narzędzia deweloperskie oraz zaprojektować prostą aplikację. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |