Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TI_1A_O14.1_U01 | Student potrafi realizować proste zadania przetwarzania równoległego i rozproszonego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_1A_U03 | Potrafi:
- dobrać sposób przesyłania, przetwarzania i gromadzenia informacji,
- wykorzystać pozyskaną wiedzę do analizy i projektowania systemów przewodowej i bezprzewodowej transmisji danych. |
---|
TI_1A_U06 | Potrafi tworzyć aplikacje dla urządzeń mobilnych oraz programy realizujące usługi sieciowe. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
T1A_U05 | ma umiejętność samokształcenia się |
T1A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z metodami programowania równoległego i rozproszonego |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z systemami przetwarzania równoległego i rozproszonego |
Treści programowe | T-W-1 | Systemy przetwarzania równoległego i rozproszonego |
---|
T-L-8 | Systemy redundantne |
T-L-4 | Zarządzanie pamięcią współdzieloną |
T-L-2 | Techniki synchronizacji |
T-W-3 | Metody szeregowanie zadań |
T-L-1 | Systemy przetwarzania równoległego i rozproszonego |
T-W-4 | Zarządzanie pamięcią współdzieloną |
T-W-8 | Systemy redundantne |
T-W-5 | Zarządzanie pamięcią podręczną |
T-L-3 | Metody szeregowanie zadań |
T-L-5 | Zarządzanie pamięcią podręczną |
T-W-7 | Przetwarzanie w chmurze |
T-W-2 | Techniki synchronizacji |
T-L-7 | Przetwarzanie w chmurze |
T-L-6 | Sieci Petriego |
T-W-6 | Sieci Petriego |
Metody nauczania | M-1 | Metoda podająca / wykład informacyjny |
---|
M-2 | Metoda praktyczna / ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Zalicznie w formie testu wyboru |
---|
S-1 | Ocena formująca: Zaliczenie wszystkich ćwiczeń ujętych planem |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi realizować proste zadania przetwarzania równoległego i rozproszonego. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |