Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_2A_D4-11_U02 | student rozwiązuje typowy inżynierski problem obliczeniowy z dziedziny transportu żywności i przedstawia jego wyniki w zwartej formie pisemnego raportu |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_2A_U12 | umie oszacować czas niezbędny dla zrealizowania zadania i potrafi opracować harmonogram zapewniający dotrzymanie terminów i zrealizować go |
---|
TR_2A_U04 | potrafi przygotować w języku polskim udokumentowane opracowanie problemów z dziedziny nauk technicznych i dyscyplin naukowych właściwych dla transportu oraz krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, przedstawiające opracowanie własnych badań naukowych |
TR_2A_U03 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej, przekazując informacje techniczne dotyczące transportu w sposób zrozumiały, zarówno dla osób ze środowiska zawodowego, jak i spoza niego |
TR_2A_U08 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
TR_2A_U17 | potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją zaprojektować oraz zrealizować, co najmniej w części, złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla transportu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U13 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | nabycie umiejętności samodzielnego rozwiązania obliczeniowego problemu inżynierskiego na podstawie danych dostępnych z literatury i innych źródeł, ich interpretacji i przedstawienia wyników w zwartej formie |
---|
Treści programowe | T-P-1 | zajęcia organizacyjne |
---|
T-P-2 | rozwiązanie postawionego zadania projektowego lub obliczeniowego z zakresu transportu żywności; zebranie materiałów i informacji z literatury, wykonanie zadania obliczeniowego i opracowanie końcowe w zwartej formie, z załączonymi wynikami i wnioskami poszczególnych etapów pracy i/lub rysunkami technicznymi |
Metody nauczania | M-1 | metoda praktyczna: metoda projektów |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: ocena pisemnej formy projektu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie potrafi dokonać prostych obliczeń inżynierskich, ani przedstawić problemu w formie pisemnej |
3,0 | student potrafi wykonać proste obliczenia inżynierskie i przedstawia ich wyniki w skróconej, ale czytelnej formie pisemnej |
3,5 | student potrafi wykonać proste obliczenia inżynierskie i przedstawia ich wyniki w czytelnej formie pisemnej |
4,0 | student potrafi wykonać obliczenia inżynierskie i przedstawia ich wyniki w przekrojowej formie pisemnej zgodnej ze sztuką pisania prac naukowych |
4,5 | student potrafi wykonać obliczenia inżynierskie i przedstawia ich wyniki w przekrojowej formie pisemnej z wyciągnięciem szczegółowych wniosków i zgodnie ze sztuką pisania prac naukowych |
5,0 | student potrafi przekrojowo wykonać obliczenia inżynierskie i przedstawia ich wyniki w szczegółowej formie pisemnej, z wyciągnięciem kompleksowych wniosków i zgodnie ze sztuką pisania prac naukowych |