Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_2A_D2-12_U01 | Absolwent potrafi formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_2A_U10 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne, jak również formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i badawczymi |
---|
TR_2A_U09 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
TR_2A_U11 | potrafi, przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich, integrować wiedzę z zakresu dziedzin i dyscyplin naukowych właściwych dla transportu oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, w tym środowiskowe, ekonomiczne i prawne |
TR_2A_U15 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla transportu, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
TR_2A_U14 | potrafi wykorzystywać rachunek ekonomiczny w transporcie, potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej i oszacować efekty ekonomiczne podejmowanych działań inżynierskich |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
T2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działali inżynierskich |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA2_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność efektywnego podejmowania decyzji w zakresie podjęcia lub rezygnacji z podjęcia przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwie transportowym w zależności od ich finansowej rentowności. |
---|
Treści programowe | T-L-4 | Zaliczenie zajęć. |
---|
T-L-3 | Zastosowanie statycznych i dynamicznych miar efektywnosci projektów inwestycyjnych do sformułowanego przykładu. |
T-L-1 | Przykłady obliczeniowe zastosowania statycznych i dynamicznych miar efektywności projektów inwestycyjnych. |
T-L-2 | Sformułowanie przykładu projektu inwestycyjnego w przedsiębiorstwie transportowym. |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne (komputerowe). |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena ćwiczeń i prac przygotowanych samodzielnie przez studenta. |
---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności studenta na zajęciach. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Absolwent nie potrafi zadowalająco formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
3,0 | Absolwent potrafi na najniższym akceptowanym poziomie formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
3,5 | Absolwent potrafi zadowalająco, ale ze znaczącymi brakami, formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
4,0 | Absolwent potrafi dobrze, z szeregiem zauważalnych błędów, formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
4,5 | Absolwent potrafi bardzo dobrze, z dopuszczeniem dużej liczby drugorzędnych błędów, formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |
5,0 | Absolwent potrafi bardzo dobrze, z dopuszczeniem jedynie drugorzędnych błędów, formułować, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, i testować hipotezy dotyczące efektywności ekonomicznej inwestycji oraz interpretować uzyskane wyniki i wyciągnąć wnioski. |