Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D09-12_U01 | Potrafi zebrać i przedstawić infornacje literaturowe oraz wykonać zaplanowane eksperymenty |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_U18 | potrafi zaprojektować i wykonać w skali laboratoryjnej i ułamkowo-technicznej stanowisko badawcze do realizacji zadania inżynierskiego w zakresie ukończonej specjalności |
---|
TCH_2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł związanych z technologią chemiczną i naukami pokrewnymi |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Student powinien opanowac sposób prezentacji literatury przedmiotu oraz przeprowqadzonych eksperymentów |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Przygotowanie prezentacji przedstawiającej część literaturową i eksperymenty przeprowadzone w ramach realizacji pracy mgr |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Oceniany jest sposób prezentacji oraz umiejetnosc odpowiadania na pytania |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi przedstawić pokrótce zdobyte wiadomości literaturowe i opisać sposób prowadzenia eksperymentów |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |