Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D16-14_U01 | potrafi wykorzystać posiadanaą wiedzę z literatury do analizy i oceny rozwiązań technicznych stosowanych w róznych procesach technologicznych realizowanych w zakresie produktów lekkiej syntezy organicznej (leków, pestycydów, barwników i kosmetyków) |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_U11 | potrafi wykorzystywać wiedzę do analizy i oceny funkcjonowania rozwiązań technicznych stosowanych w różnych procesach technologicznych realizowanych w zakresie ukończonej specjalności |
---|
TCH_2A_U12 | potrafi porównać różne rozwiązania technologiczne i zaproponować ich zmiany w celu zmniejszenia energochłonności, poprawy jakości produktu lub wydajności procesu |
TCH_2A_U13 | potrafi opracować metody rozdzielania mieszanin produktów reakcji i wydzielania substancji chemicznych z surowców naturalnych, zwłaszcza w odniesieniu do związków chemicznych i procesów charakterystycznych dla ukończonej specjalności |
TCH_2A_U16 | posiada umiejętność doboru technik laboratoryjnych i rozwiązań inżynieryjnych do realizacji zadań zwłaszcza w zakresie ukończonej specjalności |
TCH_2A_U18 | potrafi zaprojektować i wykonać w skali laboratoryjnej i ułamkowo-technicznej stanowisko badawcze do realizacji zadania inżynierskiego w zakresie ukończonej specjalności |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
---|
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA2_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | zapoznanie studentów z zasadami tworzenia tekstów technicznych, przygotowania i prowadzenia prezentacji |
---|
C-2 | ukształtowanie umiejętnośći logicznego i treściwegp przedstawiania literatury, postepu pracy badawczej i formułowania właściwych wniosków |
C-3 | ukształtowanie umiejętności dostrzegania i formułowania problemów związanych z praca badawczą i prowadzenia dyskusji |
Treści programowe | T-S-1 | Przedstawienie przez studenta w formie prezentacji poszczególnych etapów wykonywanej pracy dyplomowej: przeglądu literatury związanej z tematyka pracy dyplomowej, postepu w pracy eksperymentalnej oraz wyników i wniosków z wykonanych badań. Dyskusja nad rozwiązaniem problemów zaistniałych podczas wykonywania badań |
---|
Metody nauczania | M-1 | metody aktywizujące, seminarium dyplomowe, dyskusja |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: ocena prezentacji i aktywności na seminarium |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | nie spełnia kryteriów okreslonych dla oceny 3,0 |
3,0 | potrafi przeprowadzic analize danych literaturowych dotyczących badań |
3,5 | potrafi przeprowadzic analize danych literaturowych dotyczących badań i wykorzystac je w planowaniu procesów technologicznych, wyborze metod oczyszczania i analizy produktów |
4,0 | potrafi przeprowadzic analize danych literaturowych dotyczących badań i wykorzystac je w planowaniu procesów technologicznych, wyborze metod oczyszczania i analizy produktów oraz w wyborze surowców |
4,5 | potrafi przeprowadzic analize danych literaturowych dotyczących badań i wykorzystac je w planowaniu procesów technologicznych, wyborze metod oczyszczania i analizy produktów oraz w wyborze surowców |
5,0 | potrafi przeprowadzic analize danych literaturowych dotyczących badań i wykorzystac je w planowaniu procesów technologicznych, wyborze metod oczyszczania i analizy produktów oraz w wyborze surowców, sformułowac właściwe wnioski |