Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D06-09_W01 | ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień bezpośrednio związanych z technologiami niskotonażowymi w przemyśle nieorganicznym, w tym produkcją pigmentów, niektórych materiałów węglowych, krzemu i innych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W05 | w zależności od ukończonej specjalności ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień bezpośrednio związanych z tą specjalnością |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_W02 | ma szczegółową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
Cel przedmiotu | C-2 | zapoznanie studenta z nietypowymi metodami syntezy różnych materiałów |
---|
C-1 | zapoznanie studenta z materiałami produkowanymi w stosunkowo niewielkich ilościach, do zastosowań specjalnych |
Treści programowe | T-W-2 | Pigmenty nieorganiczne - otrzymywaniei właściwości: białe, kolorowe, czarne |
---|
T-W-7 | Technologie otrzymywania koagulantów |
T-W-5 | Otrzymywanie i właściwości ditelnku węgla |
T-W-3 | Otrzymywanie i rafinacja krzemu monokrystalicznego |
T-W-4 | Sorbenty nieorganiczne - otrzymywanie, właściwości i zastosowanie |
T-W-1 | Materiały węglowe - otrzymywanie i właściwości: węgiel aktywny, sorbenty hybrydowe, diament syntetyczny, grafit |
T-W-6 | Otrzymywanie gazów szlachetnych |
Metody nauczania | M-1 | wykład informacyjny, objaśnienie lub wyjaśnienie, wykład problemowy |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: pisemne zaliczenie wykładu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie zna większości procesów z zakresu treści przedmiotu, nie potrafi łączyć wspólnych elementów omawianych procesów, z trudnością wskazuje wady i zalety różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową |
3,0 | student w minimalnym stopniu zna technologie z zakresu treści przedmiotu, z trudnością łączy niektóre wspólne elementy omawianych procesów, z trudnością wskazuje wady i zalety różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową |
3,5 | student zna technologie z zakresu treści przedmiotu, potrafi łączyć niektóre wspólne elementy omawianych procesów, zna większość wad i zalet różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową |
4,0 | student zna technologie z zakresu treści przedmiotu, potrafi łączyć niektóre wspólne elementy omawianych procesów, zna większość wad i zalet różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową |
4,5 | student dobrze opanował wiedzę z zakresu treści przedmiotu, dość łatwo łączy wspólne elementy omawianych procesów, zna wady i zalety różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową, |
5,0 | student bardzo dobrze opanował wiedzę z zakresu treści przedmiotu, logicznie łączy wspólne elementy omawianych procesów, zna wady i zalety różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową, wysuwa trafne wnioski |