Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | A_2A_AN2-III/3B_U01 | Student potrafi uzasadnić rozwiązania przyjęte w pracy dyplomowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | A_2A_U12 | potrafi kształtować kompozycję w szerokim zakresie skali i funkcji |
---|
A_2A_U13 | w projektowaniu i planowaniu trafnie odczytuje związki funkcjonalne i formalne w przestrzeni, har-monijnie włącza autorskie rozwiązania w istniejące struktury |
A_2A_U14 | projektuje i planuje z uwzględnieniem wieloaspektowych wytycznych |
A_2A_U17 | ma umiejętność samokształcenia się, w swoich opracowaniach wykorzystuje informację techniczną, różnego rodzaju bazy danych, Internet itd. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U05 | potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować proces samokształcenia |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA2_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA2_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Cel przedmiotu | C-1 | Nabycie umiejętności publicznej prezentacji projektu, w tym prezentacji multimedialnej oraz obrony własnej pracy dyplo-mowej |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Studenci dostosowują własne opracowania projektowe do wymogów stawianych magisterskim pracom dyplomowym.
Omówienie metodyki przygotowania pracy dyplomowej, części rysunkowej i tekstowej wymaganego zakresu i obowiązującej procedury prawnej pracy dyplomowej. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Nabycie umiejętności publicznej prezentacji projektu, w tym prezentacji multimedialnej oraz obrony własnej pracy dyplomowej.
Metody: seminarium, prezentacji, porównawcze, programowe (komputerowe), dyskusji dydaktycznej, harmonogramu pracy dyplomowej. |
---|
M-2 | Zajęcia w formie panelu dyskusyjnego polegają na indywidualnej prezentacji własnej pracy projektowej przed grupą seminaryjną na zajęciach, przeprowadzane są korekty i weryfikacja założeń projektowych przez prowadzącego seminarium w obecności promotorów. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie ćwiczeń odbywa się na podstawie: frekwencji na zajęciach, przeprowadzonej prezentacji wstępnego projektu dyplomowego, przyjętego zakresu i metod projektowania, aktywności na zajęciach seminaryjnych. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi uzasadnić rozwiązania przyjęte w pracy dyplomowej |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |