Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Wz_1A_c13_U01 | potrafi przygotować swoje realizacje plastyczne w warunkach plenerowych i przygotować je do wystawy poplenerowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Wz_1A_U11 | potrafi podjąć się współzawodnictwa w konkursie branżowym; umie przygotować swoje realizacje i wziąć udział w indywidualnej bądź zbiorowej wystawie |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_U21 | posiada doświadczenie w realizowaniu własnych działań artystycznych opartych na zróżnicowanych stylistycznie koncepcjach wynikających ze swobodnego i niezależnego wykorzystywania wyobraźni, intuicji i emocjonalności |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Wykształcenie umiejętności przygotowania realizacji plastycznych do publicznej prezentacji pod presją czasu w warunkach plenerowych |
---|
Treści programowe | T-PR-1 | Realizacja rysunkowych i malarskich zadań plenerowych: poznawanie okolicy i wyszukiwanie miejsca do pracy, sporządzanie prac rysunkowych i malarskich na zadany temat, doskonalenie różnych technik rysunkowych i malarskich, eksperymentowanie z alternatywnymi środkami wyrazu, doskonalenie umiejętności krytycznej ocena dokonań własnych i kolegów |
---|
T-PR-2 | Realizacja plenerowych zadań projektowych: analiza tematu zadania projektowego, określenie problemu do rozwiązania, poszukiwnie koncepcji oraz realizacja rozwiązania w plenerze, dokumentowanie projektu na potrzeby prezentacji końcowej |
Metody nauczania | M-1 | Wyjaśnienie idei i celu zadań plenerowych |
---|
M-2 | Dyskusja dydaktyczna, stosowana w odmianie adekwatnej do problemu |
M-3 | Ćwiczenia przedmiotowe, służące doskonaleniu warsztatu wypowiedzi plastycznej |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Obserwacja postępów w pracy, aktywności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań, identyfikacja mocnych i słabych stron studenta |
---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Przyjęcie przez prowadzącego i omówienie prac plastycznych przygotowanych zgodnie z harmonogramem zadań |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie realizuje zadań przewidzianych programem pleneru, ignoruje plan pracy, nie stawia się na korektę, bez porozumienia z kierownikiem opuszcza plener |
3,0 | student realizuje w minimalnym zakresie zadania przewidziane programem pleneru, nieregularnie uczestniczy w pracach plenerowych oraz korektach |
3,5 | |
4,0 | student realizuje w podstawowym zakresie zadania przewidziane programem pleneru, regularnie uczestniczy w pracach plenerowych oraz korektach |
4,5 | |
5,0 | student bez zarzutu wywiązuje się z zadań przewidzianych programem pleneru, systematycznie uczestniczy w pracach plenerowych oraz korektach |