Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (S1)
specjalność: Ekonomika i zarządzanie potencjałem ludzkim

Sylabus przedmiotu Źródła informacji o nieruchomościach:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów nauk społecznych
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Źródła informacji o nieruchomościach
Specjalność Pośrednictwo i zarządzanie nieruchomościami
Jednostka prowadząca Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Anna Oleńczuk-Paszel <Anna.Olenczuk-Paszel@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Małgorzata Blaszke <Malgorzata.Blaszke@zut.edu.pl>, Aneta Zaremba <Aneta.Zaremba@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA5 15 1,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien nabyć wiedzę w zakresie podstawowych pojęć i instytucji prawnych związanych z gospodarką nieruchomościami.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Poznanie źródeł informacji o nieruchomościach;
C-2Zrozumienie instytucji ksiąg wieczystych; sądy wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych, postępowanie wieczysto-księgowe,wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy ksiąg wieczystych;
C-3Zapoznanie z katastrem nieruchomości (ewidencją gruntow i budynków);
C-4Poznanie powiązań pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;
C-5Zaznajomienie z ewidencją sieci uzbrojenia terenu oraz mapą zasadniczą;
C-6Analiza i ocena wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
C-7Zapoznanie z mapami tematycznymi.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste;1
T-A-2Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych1
T-A-3Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych;2
T-A-4Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków);2
T-A-5Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;2
T-A-6Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza;2
T-A-7Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;2
T-A-8Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach.3
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Uczestnictwo w zajęciach;15
A-A-2Obecność na konsultacjach realizowanych w ramach przerabianego materiału;7
A-A-3Przygotowanie do zaliczenia; zaliczenie w formie testu.8
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Ćwiczenia przedmiotowe; wykorzystanie prezentacji multimedialnych;
M-2Dyskusja dydaktyczna.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Weryfikacja poprawności rozwiązywanych zadań oraz studiów przypadków;
S-2Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach;
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenia na podstawie testu.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/7_W01
Zna elementarne pojęcia i instytucje z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach
E_1A_W01, E_1A_W02, E_1A_W03, E_1A_W04S1A_W01, S1A_W02, S1A_W03, S1A_W04C-4, C-1, C-5, C-3, C-7, C-6T-A-2, T-A-8, T-A-5, T-A-4, T-A-6, T-A-3, T-A-1, T-A-7M-2, M-1S-3, S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/7_U01
Potrafi umiejętnie korzystać z róznych żródeł informacji o nieruchomościach
E_1A_U01, E_1A_U02, E_1A_U05, E_1A_U08S1A_U01, S1A_U02, S1A_U03, S1A_U05C-7, C-2, C-6, C-1, C-5T-A-6, T-A-2, T-A-7, T-A-3, T-A-8, T-A-4, T-A-1, T-A-5M-2, M-1S-2, S-3, S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/7_K01
Świadomy znaczenia stosowania różych informacji o nieruchomościach w gospodarce nieruchomościami
E_1A_K01, E_1A_K04, E_1A_K06, E_1A_K08S1A_K01, S1A_K04, S1A_K06, S1A_K07C-5, C-3, C-6, C-7T-A-8, T-A-3, T-A-2, T-A-5, T-A-7, T-A-4, T-A-1, T-A-6M-2, M-1S-3, S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/7_W01
Zna elementarne pojęcia i instytucje z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach
2,0Student nie jest w stanie: zdefiniować podstawowych pojęć z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach wskazać podstawowych żródeł informacji o nieruchomościach rozróznić, definiować i i korzystać ze źródeł informacji o nieruchomościach
3,0Student : w zakresie wiedzy opanował min materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiał w zakresie wyrażania wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i w języku w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany
3,5Student: w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy w zakresie wyrażania wiedzy popełnia drobne błędów w treści i w języku w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany
4,0Student: w zakresie wiedzy opanował prawie cały materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował niemał całość treści programowych w zakresie wyrażania wiedzy popełnia nieznaczne uchybienia w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje zainteresowanie
4,5Student: w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował całość treści programowych w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie
5,0Student: w zakresie wiedzy wykracza poza materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy - bez zastrzeżeń w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie i ciekawość poznawczą

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/7_U01
Potrafi umiejętnie korzystać z róznych żródeł informacji o nieruchomościach
2,0Nie potrafi rozróżniać podstawowych informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji bez pomocy nauczyciela
3,0Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji z wydatną pomoca nauczyciela
3,5Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji z pomocą nauczyciela
4,0Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji - samodzielnie
4,5Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji samodzielnie w sposób zadawalający
5,0Samodzielnie rozróżnia i korzysta z różnych źródeł informacji w sposób bardzo dobry

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/7_K01
Świadomy znaczenia stosowania różych informacji o nieruchomościach w gospodarce nieruchomościami
2,0Nie wykazuje zainteresowania ani chęci poznania elementarnej wiedzy źródeł informacji o nieruchomościach
3,0Potrafi stosować zdobytą wiedzę w stopniu elementarnym
3,5Potrafi stosować zdobytą wiedzę w stopniu dostatecznym
4,0Potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach
4,5Potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach w celu rozpoznania problemu
5,0W sposób bardzo dobry samodzielnie potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach w celu rozpoznania problemu

Literatura podstawowa

  1. D. Falcenloben, Kataster nieruchomości rejestrem publicznym, GALL, Katowice, 2009
  2. Ł. Grzechnik, Hipoteka w obrocie gospodarczym, Beck, Warszawa, 2011
  3. A. Zaremba, Podstawowe źródła informacji o nieruchomościach, Świat Nieruchomości, Kraków, 2009, 69

Literatura dodatkowa

  1. W. Sługiewicz, Jak czytać księgę wieczystą, Twigger, Warszawa, 2007, I

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste;1
T-A-2Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych1
T-A-3Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych;2
T-A-4Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków);2
T-A-5Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;2
T-A-6Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza;2
T-A-7Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;2
T-A-8Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach.3
15

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Uczestnictwo w zajęciach;15
A-A-2Obecność na konsultacjach realizowanych w ramach przerabianego materiału;7
A-A-3Przygotowanie do zaliczenia; zaliczenie w formie testu.8
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/7_W01Zna elementarne pojęcia i instytucje z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W01Ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_1A_W02Zna podstawowe formy instytucji społecznych (publicznych, kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych) oraz ich struktury
E_1A_W03Ma podstawową wiedzę na temat relacji między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej i międzynarodowej
E_1A_W04Identyfikuje podstawowe rodzaje więzi społecznych, ich wpływ na gospodarkę oraz zna rządzące nimi prawidłowości
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_W01ma podstawową wiedzę o charakterze nauk społecznych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk
S1A_W02posiada podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych), w szczególności ich istotnych elementach
S1A_W03ma podstawową wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej
S1A_W04zna rodzaje więzi społecznych odpowiadające dziedzinom nauki i dyscyplinom naukowym, właściwym dla studiowanego kierunku studiów oraz zna rządzące nimi prawidłowości
Cel przedmiotuC-4Poznanie powiązań pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;
C-1Poznanie źródeł informacji o nieruchomościach;
C-5Zaznajomienie z ewidencją sieci uzbrojenia terenu oraz mapą zasadniczą;
C-3Zapoznanie z katastrem nieruchomości (ewidencją gruntow i budynków);
C-7Zapoznanie z mapami tematycznymi.
C-6Analiza i ocena wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
Treści programoweT-A-2Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych
T-A-8Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach.
T-A-5Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;
T-A-4Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków);
T-A-6Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza;
T-A-3Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych;
T-A-1Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste;
T-A-7Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
Metody nauczaniaM-2Dyskusja dydaktyczna.
M-1Ćwiczenia przedmiotowe; wykorzystanie prezentacji multimedialnych;
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenia na podstawie testu.
S-1Ocena formująca: Weryfikacja poprawności rozwiązywanych zadań oraz studiów przypadków;
S-2Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach;
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie jest w stanie: zdefiniować podstawowych pojęć z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach wskazać podstawowych żródeł informacji o nieruchomościach rozróznić, definiować i i korzystać ze źródeł informacji o nieruchomościach
3,0Student : w zakresie wiedzy opanował min materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiał w zakresie wyrażania wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i w języku w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany
3,5Student: w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy w zakresie wyrażania wiedzy popełnia drobne błędów w treści i w języku w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany
4,0Student: w zakresie wiedzy opanował prawie cały materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował niemał całość treści programowych w zakresie wyrażania wiedzy popełnia nieznaczne uchybienia w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje zainteresowanie
4,5Student: w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy opanował całość treści programowych w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie
5,0Student: w zakresie wiedzy wykracza poza materiał programowy w zakresie rozumienia wiedzy - bez zastrzeżeń w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie i ciekawość poznawczą
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/7_U01Potrafi umiejętnie korzystać z róznych żródeł informacji o nieruchomościach
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U05Prawidłowo posługuje się normami i regułami prawno-organizacyjnymi w celu rozwiązywania konkretnego zadania z zakresu ekonomii
E_1A_U08Potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_U01potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U02potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U03potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U05prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
Cel przedmiotuC-7Zapoznanie z mapami tematycznymi.
C-2Zrozumienie instytucji ksiąg wieczystych; sądy wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych, postępowanie wieczysto-księgowe,wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy ksiąg wieczystych;
C-6Analiza i ocena wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
C-1Poznanie źródeł informacji o nieruchomościach;
C-5Zaznajomienie z ewidencją sieci uzbrojenia terenu oraz mapą zasadniczą;
Treści programoweT-A-6Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza;
T-A-2Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych
T-A-7Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
T-A-3Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych;
T-A-8Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach.
T-A-4Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków);
T-A-1Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste;
T-A-5Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;
Metody nauczaniaM-2Dyskusja dydaktyczna.
M-1Ćwiczenia przedmiotowe; wykorzystanie prezentacji multimedialnych;
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach;
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenia na podstawie testu.
S-1Ocena formująca: Weryfikacja poprawności rozwiązywanych zadań oraz studiów przypadków;
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie potrafi rozróżniać podstawowych informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji bez pomocy nauczyciela
3,0Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji z wydatną pomoca nauczyciela
3,5Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji z pomocą nauczyciela
4,0Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji - samodzielnie
4,5Potrafi rozróżniać podstawowe informacj o nieruchomościach oraz korzystać z źródeł informacji samodzielnie w sposób zadawalający
5,0Samodzielnie rozróżnia i korzysta z różnych źródeł informacji w sposób bardzo dobry
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/7_K01Świadomy znaczenia stosowania różych informacji o nieruchomościach w gospodarce nieruchomościami
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K01Uczenia się przez całe życie
E_1A_K04Prawidłowej identyfikacji i rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem zawodu
E_1A_K06Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
E_1A_K08Skutecznej realizacji postawionych zadań z jednoczesnym uwzględnieniem zasad etycznych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_K01rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie
S1A_K04prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
S1A_K06potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
S1A_K07potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-5Zaznajomienie z ewidencją sieci uzbrojenia terenu oraz mapą zasadniczą;
C-3Zapoznanie z katastrem nieruchomości (ewidencją gruntow i budynków);
C-6Analiza i ocena wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
C-7Zapoznanie z mapami tematycznymi.
Treści programoweT-A-8Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach.
T-A-3Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych;
T-A-2Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych
T-A-5Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi;
T-A-7Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość;
T-A-4Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków);
T-A-1Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste;
T-A-6Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza;
Metody nauczaniaM-2Dyskusja dydaktyczna.
M-1Ćwiczenia przedmiotowe; wykorzystanie prezentacji multimedialnych;
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenia na podstawie testu.
S-1Ocena formująca: Weryfikacja poprawności rozwiązywanych zadań oraz studiów przypadków;
S-2Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach;
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie wykazuje zainteresowania ani chęci poznania elementarnej wiedzy źródeł informacji o nieruchomościach
3,0Potrafi stosować zdobytą wiedzę w stopniu elementarnym
3,5Potrafi stosować zdobytą wiedzę w stopniu dostatecznym
4,0Potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach
4,5Potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach w celu rozpoznania problemu
5,0W sposób bardzo dobry samodzielnie potrafi stosować zdobytą wiedzę i wykazuje chęci wykorzystywania pozyskanych informacji o nieruchomościach w celu rozpoznania problemu