Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TiR_1A_A12_U01 | umiejętność określenia problemu badawczego oraz dobór metod do realizacji badań |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TiR_1A_U03 | Potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
---|
TiR_1A_U05 | Rozwiązuje konkretne zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja, w oparciu o poznane normy i reguły |
TiR_1A_U07 | Potrafi wskazać rozwiązania dylematów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
TiR_1A_U08 | Umie przygotowywać wystąpienia ustne i typowe prace pisemne dotyczące zagadnień szczegółowych właściwych dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych , właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja z wykorzystaniem: programów komputerowych na poziomie Europejskiego Certyfikatu umiejętności Komputerowych, a także różnych źródeł pierwotnych i wtórnych |
TiR_1A_U06 | Wykorzystuje zdobytą wiedzę do analizy konkretnych problemów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
TiR_1A_U01 | Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska (społeczne, prawne, ekonomiczne, przyrodnicze, geograficzne i krajoznawcze) w zakresie turystyki i rekreacji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
S1A_U07 | analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U10 | posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Cel przedmiotu | C-1 | przygotowanie do napisania pracy dyplomowej |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Pola badawcze w turystyce i rekreacji |
---|
T-S-6 | Wspólne rozwiązanie problemów badawczych dotyczących pracy dyplomowej, w tym analiza planów prac dyplomowych |
T-S-3 | Zasady formułowania celu pracy i pytań badawczych |
Metody nauczania | M-1 | Prezentacja tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami |
---|
M-3 | Dyskusja dot. zaprezentowanego referatu |
M-2 | Referaty przygotowane przez studentów |
M-4 | Studium przypadków |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie przygotowanego tematu i koncepcji pracy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie potrafi określić problemu badawczego oraz doboru metod do realizacji badań |
3,0 | student potrafi dobrać podstawowe metody badawcze do danego problemu/tematu pracy |
3,5 | student potrafi zastosować w praktyce techniki pisania pracy |
4,0 | student potrafi wyszukiwać informacje zawarte w materiałach wtórnych |
4,5 | student potrafi formułować pytania badawcze |
5,0 | student potrafi zaprezentować wybrany temat pracy |