Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O4/05_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć studenci potrafią
skonfigurować urządzenia mobilne i sieci bezprzewodowe oraz odpowiednio dobrać zabezpieczenia. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U06 | Umie opisywać i analizować działanie podstawowych systemów technicznych na poziomie sprzętu i oprogramowania |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U11 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
---|
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-3 | Zapoznanie z urządzeniami dla sieci WLAN oraz ukształtowanie umiejętności do konfiguracji tych urządzeń. |
---|
C-1 | Zapoznanie z własnościami technologii mobilnych |
C-2 | Zapoznanie z systemami komórkowymi i satelitarnymi. |
Treści programowe | T-L-6 | Konfiguracja urządzeń przenośnych typu smartphone |
---|
T-W-7 | Radiowe technologie identyfikacji |
T-L-5 | Badanie zabezpieczeń sieci bezprzewodowych |
T-W-3 | Sieci sensorowe |
T-W-2 | Sieci WPAN, WLAN, WMAN technologie, sposoby wykorzystania. |
T-W-4 | Sieci bliskiego zasięgu. |
T-W-1 | Znaczenie systemów mobilnych, zastosowanie, podstawowe pojęcia, definicje. |
T-L-2 | Wykorzystanie modeli propagacyjnych do projektowania sieci bezprzewodowych |
T-L-7 | Wykorzystanie sensorów wbudowanych w urządzenia przenośne |
T-W-6 | WiFi – architektura, urządzenia stosowane w sieciach bezprzewodowych, wady oraz zalety sieci bezprzewodowych. |
T-L-3 | Konfiguracja sieci bezprzewodowej |
T-L-4 | Badanie przepustowości sieci WLAN oraz parametrów jakościowych łącza bezprzewodowego |
T-L-8 | Analiza dokładności systemu GPS |
T-W-5 | Systemy komórkowe i satelitarne – architektura systemu, możliwości, wady i zalety systemów komórkowych i satelitarnych. |
Metody nauczania | M-2 | Metoda problemowa: w odniesieniu do wykładu, tej jego części w której przedstawione są problemy do dyskusji aktywizujące studentów |
---|
M-4 | Metoda aktywizująca: dyskusja dydaktyczna |
M-3 | Metoda praktyczna: ćwiczenia laboratoryjne |
M-1 | Metoda podająca: wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena na podstawie wejsciówki, stopnia wykonania (pod koniec zajęć) scenariuszy formułowanych w oparciu o konspekty laboratoryjne i/lub sprawozdania z zajęć |
---|
S-2 | Ocena formująca: Test wielokrotnego wyboru wraz z częścią pytań otwartych |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student posiada podstawowe umiejętności konfigurowania urządzeń mobilnych, oraz ma podstawową wiedze na temat zabezpieczeń |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |