Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_1A_O4/05_W01 | Student ma wiedzę modelowaniu i rekonstrukcji stworzonego zbioru procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.
Student ma wiedzę o doborze metody wspomagania decyzji dla określonej sytuacji decyzyjnej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_1A_W01 | ma wiedzę z matematyki na poziomie wyższym niezbędnym do ilościowego opisu, rozumienia i modelowania problemów |
---|
ZIP_1A_W06 | ma wiedzę z podstaw automatyzacji procesów |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W01 | ma wiedzę z zakresu matematyki, fizyki, chemii i innych obszarów właściwych dla studiowanego kierunku studiów przydatną do formułowania i rozwiązywania prostych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T1A_W02 | ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
T1A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Ukształtowanie umiejętności w zakresie modelowania procesów biznesowych przedsiębiorstwa |
---|
C-2 | Ukształtowanie umiejętności w zakresie racjonalnego doboru środków informatycznych w przedsiębiorstwie |
Treści programowe | T-P-1 | Omówienie założeń i wyodrębnienie grup projektowych |
---|
T-W-1 | Procesy gospodarcze (definicje, kryteria i klasyfikacje, przykłady). Reenginering i x-reenginering.
Metody i narzędzia opisu oraz modelowania procesów gospodarczych |
T-P-2 | Realizacja projektu informatyzacji wybranej firmy |
T-W-2 | Zarządzanie procesami biznesowymi, Zarządzanie poprzez jakość, Normy ISO z serii 9000. |
T-P-3 | Omówienie i prezentacja wyników projektów. Ocena |
T-W-3 | Wybrane narzędzia do modelowania procesów biznesowych. Pakiety ARIS Toolset oraz BPML. |
T-W-4 | Rola Systemów workflow w zarządzaniu procesami. |
T-L-5 | Tworzenie modelu doboru elementów infrastruktury infoamtycznej organizacji |
T-W-5 | Modele referencyjne branż i zintegrowane systemy zarządzania (ERP). |
T-L-6 | Tworzenie modelu doboru infoamtycznego systemu zarządzania |
T-W-6 | Metody informatyzacji organizacji. Metody jakościowe i metoda SWOT. |
T-W-7 | Metody ilościowe w informatyzacji organizacji. etody eksperckie. Metody wielokryterialne |
Metody nauczania | M-1 | Wyklad z prezentacjami i przykładami |
---|
M-2 | Ćwiczenia laboratyjne i realizacja zadań praktycznych |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Wykład: ocena podsumowująca - Zaliczenie ustne z pytaniami praktycznymi |
---|
S-2 | Ocena formująca: Laboratorium : Ogólna ocena na podstawie sprawozdań i obecności |
S-3 | Ocena podsumowująca: Projekt: ogólna ocena na podstawie projektu |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował wiedzy w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych oraz metod wspomagania decyzji. |
3,0 | Student w stopniu wystarczającym opanował wiedzę w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych oraz metod wspomagania decyzji |
3,5 | Student opanował wiedzę w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych oraz metod wspomagania decyzji. |
4,0 | Student opanował wiedzę w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych, metod wspomagania decyzji oraz obszarów ich praktycznego wykorzystania w przedsiębiorstwie |
4,5 | Student opanował wiedzę w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych, metod wspomagania decyzji oraz sposobów ich doboru i obszarów ich praktycznego wykorzystania w przedsiębiorstwie. |
5,0 | Student opanował wiedzę w zakresie metod modelowania procesów gospodarczych, metod wspomagania decyzji oraz sposobów ich doboru i obszarów ich praktycznego wykorzystania w przedsiębiorstwie. |