Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_O03.3_K01 | Ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach mieszkalnych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_K01 | ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu oraz rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie w celu doskonalenia umiejętności uzyskanych w trakcie studiów, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywać wiedzę dotyczącą architektury krajobrazu społeczeństwu |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych |
---|
A2_K05 | posiada popartą doświadczeniem pewność w komunikowaniu się i umiejętność życia w społeczeństwie, przejawiające się przez: inicjowanie i pracę z innymi osobami w ramach wspólnych projektów i działań; przewodniczenie działaniom, pracę zespołową, prowadzenie negocjacji i właściwą organizację działań; integrację z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowanie skomplikowanych zadań w przystępnej formie |
R2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
R2A_K07 | ma świadomość potrzeby ukierunkowanego dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Cel przedmiotu | C-1 | Zaznajomienie z zasadami doboru roślin do dekoracji wnętrz mieszkalnych oraz obiektów użyteczności publicznej. |
---|
C-2 | Zapoznanie z budową i metodami aranżacji okien i witryn kwiatowych, vivariów, paludariów, orchidariów, ogrodów wertykalnych i zimowych. |
Treści programowe | T-W-3 | Dobór i zastosowanie roślin pojemnikowych do dekoracji zróżnicowanych pomieszczeń. |
---|
T-W-5 | Bonsai - podstawowe style, dobór gatunków, zasady formowania i pielęgnacji. |
T-W-4 | Uprawa hydroponiczna. Okno, witryna kwiatowa, vivarium, paludarium, orchidarium, pień do ekspozycji epifitów oraz ogrody zimowe i wertykalne - dobór gatunków oraz zakładanie i pielęgnacja. |
Metody nauczania | M-1 | Metody podające (wykład informacyjny, konwersatoryjny) |
---|
M-2 | Metody aktywizujące (dyskusja dydaktyczna związana z wykładem) |
M-3 | Metody eksponujące (ryciny, tablice, fotografie, kolekcja roślin doniczkowych) |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Kolokwium |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował tematyki w stopniu podstawowym. |
3,0 | Student ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach. |
3,5 | Student ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach. Potrafi właściwie korzystać i wyszukiwać odpowiednie pozycje literatury dotyczące uprawy roślin pojemnikowych. |
4,0 | Student ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach. Potrafi właściwie korzystać i wyszukiwać odpowiednie pozycje literatury dotyczące uprawy roślin pojemnikowych. Umie na podstawie informacji dostępnych w światowej sieci internetowej zaproponować najnowsze rozwiązania technologiczne i dostępne gatunki w Polsce, nadające się do uprawy we wnętrzach. |
4,5 | Student ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach. Potrafi właściwie korzystać i wyszukiwać odpowiednie pozycje literatury dotyczące uprawy roślin pojemnikowych. Umie na podstawie informacji dostępnych w światowej sieci internetowej zaproponować najnowsze rozwiązania technologiczne i dostępne gatunki w Polsce i na świecie, nadające się do uprawy we wnętrzach. |
5,0 | Student ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie stosowania nowych gatunków i rozwiązań technologicznych we wnętrzach. Potrafi właściwie korzystać i wyszukiwać odpowiednie pozycje literatury dotyczące uprawy roślin pojemnikowych. Umie na podstawie informacji dostępnych w światowej sieci internetowej zaproponować najnowsze rozwiązania technologiczne i dostępne gatunki w Polsce i na świecie, nadające się do uprawy we wnętrzach. Jest zorientowany w lokalizacji obiektów, w których zastosowano najlepsze rozwiązania. |