Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_1A_C24_K01 | Potrafi pracować w zespole oraz ma świadomość potrzeby dokształcania i zachowania w sposób profesjonalny. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_1A_K11 | jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu |
---|
AK_1A_K12 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia
w zakresie wykonywanego zawodu |
AK_1A_K13 | ma świadomość ważności zachowania w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
---|
A1_K03 | jest zdolna do efektywnego wykorzystania: wyobraźni, intuicji, emocjonalności, zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w trakcie rozwiązywania problemów, zdolności elastycznego myślenia, adaptowania się do nowych i zmieniających się okoliczności oraz umiejętności kontrolowania swoich zachowań i przeciwdziałania lękom i stresom, jak również sprostania warunkom związanym z publicznymi występami lub prezentacjami |
A1_K05 | posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i życia w społeczeństwie, w szczególności: pracy zespołowej w ramach wspólnych projektów i działań; negocjowania i organizowania; integracji z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowania zadań w przystępnej formie - z zastosowaniem technologii informacyjnych |
R1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
R1A_K05 | ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za produkcję żywności wysokiej jakości, dobrostan zwierząt oraz kształtowanie i stan środowiska naturalnego |
R1A_K07 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T1A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie z budową i eksploatacją oraz zasadami doboru maszyn i urządzeń używanych do mechanizacji prac w terenach zieleni. |
---|
Treści programowe | T-A-1 | Podstawy ogólnej teorii w zakresie budowy i zasad działania maszyn i urządzeń technicznych do mechanizacji prac w terenach zieleni oraz ich eksploatacja uwzględniająca przyrodnicze i technologiczne uwarunkowania tych prac. Prawidłowy dobór i wykorzystanie środków energetycznych, maszyn i urządzeń technicznych w różnych, specyficznych dla danego terenu warunkach prac. |
---|
Metody nauczania | M-1 | ćwiczenia przedmiotowe |
---|
M-2 | pokaz |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wykonywanych zadań |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena kolokwium |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie wykazuje aktywnej i postawy oraz checi do zdobywania wiedzy i umiejetności w obszarze zwiazanym z mechanizacją prac w terenach zieleni. |
3,0 | Student wykazuje chec do zdobywania wiedzy i umiejetnosci w obszarze związanym z mechanizacją prac w terenach zieleni, co między innymi przejawia sie w sytematycznym uczęszczaniu na zajęcia. |
3,5 | Dodatkowo jest aktywny w trakcie prowadzenia dyskusji. |
4,0 | Dodatkowo wykazuje zdolność stosowania własnej wiedzy ogólnej oraz innych
umiejętności i zdolności osobistych w prowadzeniu dyskusji nad omawianymi
zagadnieniami z obszaru mechanizacji prac w terenach zieleni. |
4,5 | Dodatkowo jest bardzo aktywny w kreowaniu nowych pomysłów. |
5,0 | Dodatkowo jest zdeterminowany do pogłębiania wiedzy i umiejetności, co przejawia
się dociekliwością w analizowaniu i dyskutowaniu omawianych zagadnien
obejmujacych także pozatechniczne aspekty i skutki mechanizacji prac w terenach zieleni. |