Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MS_1A_A6_K01 | Student ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej. Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MS_1A_K01 | Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych.
Wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia (studia drugiego i trzeciego stopnia, studia podyplomowe, kursy)
. |
---|
MS_1A_K02 | Ma świadomość ważności przestrzegania zasad etyki zawodowej i poszanowania różnorodności płci, poglądów i kultur. |
MS_1A_K03 | Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszeniu odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadanie. |
MS_1A_K04 | Ma świadomość ryzyka i potrafi ocenić skutki wykonywanej działalności w zakresie analiz diagnostycznych. Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo pracy własnej i innych. Umie postępować w stanach zagrożenia. |
MS_1A_K05 | Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy indywidualnie i w zespole. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | P1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
---|
P1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
P1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
P1A_K04 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
P1A_K05 | rozumie potrzebę podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych |
P1A_K06 | jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo pracy własnej i innych; umie postępować w stanach zagrożenia |
P1A_K07 | wykazuje potrzebę stałego aktualizowania wiedzy kierunkowej |
P1A_K08 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z wymogami stawianymi pracom dyplomowym, z poszukiwaniem, analizą i wykorzystaniem literatury |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Zasady wykorzystania materiałów źródłowych |
---|
T-S-2 | Krytyczna analiza materiałów źródłowych |
T-S-1 | Wymogi stawiane pracom dyplomowym (układ pracy dyplomowej, wymogi merytoryczne, redakcyjne). |
T-S-2 | Poszukiwanie i analiza literatury z zakresu tematyki pracy dyplomowej |
Metody nauczania | M-1 | Metoda podająca: wykład informacyjny |
---|
M-2 | Metody aktywizujące: seminarium, metoda przypadków, dyskusja dydaktyczna |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych podczas zajęć seminaryjnych |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej. Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |