Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D07-06_W01 | Student ma rozszerzoną wiedzę w zakresie zastosowania programów komputerowych do symulacji procesów biotechnologicznych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W02 | ma rozszerzoną wiedzę w zakresie opracowywania modeli procesów chemicznych, analizy termodynamicznej, obliczeń kinetycznych procesów chemicznych, a także optymalizacji |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_W01 | ma rozszerzoną i pogłębioną wiedzę z zakresu matematyki, fizyki, chemii i innych obszarów właściwych dla studiowanego kierunku studiów przydatną do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA2_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów z dostepnymi programami komputerowymi służącymi do symulacji procesów biotechnologicznych. |
---|
Treści programowe | T-A-1 | Omówienie programów komputerowych do symulacji procesów i instalacji przesyłowych (obliczanie reaktorów). Struktura programów. |
---|
T-A-2 | Operacje i procesy jednostkowe w dostępnym na rynku oprogramowaniu. |
T-A-3 | Moduły własne w programach symulujących. |
T-A-4 | Omówienie symulacji wybranego procesu technologicznego. |
T-L-1 | Nauka obsługi programów symulujących przebieg procesów produkcyjnych. |
T-L-2 | Pisanie własnego modułu modelującego do zadanych typów operacji jednostkowych. |
T-L-3 | Opanowanie techniki symulacji procesów za pomocą programu. |
T-L-4 | Wykonanie własnego projektu procesowego. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład wspomagany prezentacją multimedialną |
---|
M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne z użyciem komputera |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Kontrola postepów realizowanych zadań |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena jakości oraz kompletności wykonanych zadań z użyciem komputera |
S-3 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował wiedzy z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych. |
3,0 | Student opanował wiedzę z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych w 60 %. |
3,5 | Student opanował wiedzę z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych w 70 %. |
4,0 | Student opanował wiedzę z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych w 80 %. |
4,5 | Student opanował wiedzę z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych w 90 %. |
5,0 | Student w pełni opanował wiedzę z zakresu zastosowania programów komputerowych do symulacji wybranych procesów biotechnologicznych. |