Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D11-11_K01 | Student rozumie wartość i wagę nauki i ciągłego kształcenia się,
potrafi mysśeć w sposób kreatywny, logiczny i przedsiębiorczy.
Rozumie potrzebę rozwoju osobistego, zna i szanuje zasady
pracy w grupie. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_K01 | potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy, ma świadomość ważności pozatechnicznych aspektów działalności inżynierskiej i odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
TCH_2A_K02 | rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu poprzez wydawnictwa popularno-naukowe, prasę, radio i telewizję, opinii dotyczących nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii chemicznej, zaniechań technologii przestarzałych; potrzebę udzielania informacji o pozytywnych i negatywnych aspektach działalności związanej z technologią chemiczną |
TCH_2A_K03 | rozumie potrzebę kształcenia ustawicznego poprzez prace indywidualne oraz grupowe |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T2A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T2A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T2A_K06 | potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
InzA2_K02 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Cel przedmiotu | C-1 | zapoznanie studenta z wymogami stawianymi pracom dyplomowym magisterskim |
---|
C-2 | wykształcenie umiejętności planowania i wykonywania eksperymentów |
C-3 | wykształcenie umiejetności posługiwania się źródłami informacji i ich cytowania |
Treści programowe | T-S-1 | Seminarium organizacyjno-wprowadzające |
---|
T-S-2 | Przedstawienie koncepcji i założeń pracy magisterskiej |
T-S-3 | Omówienie układu, elementów składowych oraz redacji pracy magistersiej |
T-S-4 | Opracowanie części literaturowej, sposoby cytowania źródeł informacji (plagiat) |
T-S-5 | Prowadzenie zeszytu z wynikami badań laboratoryjnych oraz sposoby opracowania i prezentacji wyników |
T-S-6 | Analiza i opracowanie wyników badań, dokładność pomiaru, błąd oznaczenia |
T-S-7 | Wystąpienia studentów dotyczące części literaturowej pracy magisterskiej |
T-S-8 | Prezentacja wyników pracy magisterskiej |
T-S-9 | Omówienie bazy aparaturowej dostepnej w Instytucie Polimerów |
Metody nauczania | M-1 | prezentacja multimedialna |
---|
M-2 | przekaz werbalny - wystąpienia na forum grupy seminaryjnej |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: pokaz i prezentacja |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: prezentacja studenta oceniana przez prowadzącego |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student ma podstawowe kompetencje niezbędne do przygotowania pracy dyplomowej, wykazuje umiarkowane zainteresowanie wynikami badań i literaturą przedmiotu, nie wykazuje kreatywności i nie myśli logicznie. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |