Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | BI_1A_BIB-S-D20_U01 | wykorzystuje wiedzę o budowie molekularnej białek do rozwiązywania struktury białek o nieznanej budowie, charakteryzuje interakcje między elementami budowy molekularnej białek oraz między białkami metodami in silico |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | BI_1A_U18 | potrafi wykorzystywać poznane metody, modele matematyczne oraz symulacje komputerowe do rozwiązywania prostych problemów biologicznych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | P1A_U01 | stosuje podstawowe techniki i narzędzia badawcze w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
P1A_U02 | rozumie literaturę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów w języku polskim; czyta ze zrozumieniem nieskomplikowane teksty naukowe w języku angielskim |
P1A_U03 | wykorzystuje dostępne źródła informacji, w tym źródła elektroniczne |
P1A_U08 | wykorzystuje język naukowy w podejmowanych dyskursach ze specjalistami z wybranej dyscypliny naukowej |
P1A_U09 | umie przygotować w języku polskim i języku obcym dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Wyuczenie umięjętnosci łaczenia i poprawnej interpretacji informacji dotyczacych różnych poziomów organizacji struktur białkowych |
---|
C-1 | Ukształtowanie umiejętności dobioru odpowiednich narzędzi bioinformatycznych do rozwiązywania i analizy struktury białek |
Treści programowe | T-L-2 | Metody analizy struktury I rzędowej białek |
---|
T-L-3 | Metody rozwiązywania i analizy struktury II rzędu białek |
T-L-7 | Metody wizualizacji struktur białkowych |
T-L-6 | Metody in silico służace do przewidywania modyfikacji posttranslacyjnych białek |
T-L-5 | Metody in silico rozwiązywania i analizy struktury IV białek |
T-L-1 | Metody i zródła pozyskiwania informacji o strukturze białek |
T-L-4 | Metody in silico roziwązywania i analizy struktury III rzędowej białek |
Metody nauczania | M-4 | ćwiczenia laboratoryjne |
---|
M-5 | metoda projektów |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: kolokwium |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | nie wykonanie sprawozdania z projektu w terminie |
3,0 | oddanie sprawozdania z projektu |
3,5 | poprawne wykonanie i opisanie sprawozdania z projektu |
4,0 | poprawne wykonanie i opisanie sprawozdania z projektu. Projekt wykonany według wcześniej podanych zasad |
4,5 | poprawne wykonanie i opisanie sprawozdania z projektu. Projekt wykonany według wcześniej podanych zasad. Przedstawione wnioski i opis badanych zjawisk wskazuje na całkowite opnowanie materiału i ugruntowane umiejętności |
5,0 | poprawne wykonanie i opisanie sprawozdania z projektu. Projekt wykonany według wcześniej podanych zasad. Przedstawione wnioski i opis badanych zjawisk wskazuje na całkowite opnowanie materiału i ugruntowane umiejętności, w projekcie oprócz wymaganych elemntów obecne są dodatkowe tresci wskazujace na kreatywność wykonująch nie ograniczających sie do informacji otrzymanych na zajęciach |