Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | I_2A_D14/9_U01 | Seminarium dyplomowe I_2A_D14/9_U01 Umiejętność sformułowania tematu i zakresu pracy dyplomowej magisterskiej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_2A_U13 | Potrafi dobrać, porównać i ocenić rozwiązania projektowe w wybranym obszarze zastosowań |
---|
I_2A_U16 | Potrafi określić kierunek dalszego uczenia się i zrealizować proces samokształcenia |
I_2A_U07 | Potrafi wykorzystywać poznane metody, techniki i modele do rozwiązywania złożonych problemów |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U05 | potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować proces samokształcenia |
---|
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
T2A_U12 | potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
Cel przedmiotu | C-1 | przygotowanie tematu i zakresu pracy dyplomowej |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Omówienie procedury dyplomowania.
Prezentacja dopuszczalnej tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami. Studium przypadków. Zasady opracowania karty tematu pracy dyplomowej.
W trakcie zajęć prowadzone są rozważania dotyczące zagadnień związanych ze specjalnością. Rozważania prowadzone są w formie dyskusji, której celem jest zapoznanie studentów specjalności w zakresie inżynierii i badań specjalnościowych, które mogłyby być przedmiotem pracy dyplomowej. Dodatkowo studenci mogą wykonywać wstępne prace pomocnicze w późniejszym pisaniu pracy dyplomowej (analiza osiągnięć, założenia do projektów, będących przedmiotem przyszłej pracy dyplomowej, itp.). |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium dyplomowe. Prezentacja. Studium przypadku. Dyskusja. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Seminarium dyplomowe formujący.
Prowadzący nie może zaliczyć studentowi przedmiotu, jeśli nie zostanie ustalony dla studenta temat pracy dyplomowej oraz jej opiekun. Temat pracy powinien być przygotowany na obowiązującym w WIZUT formularzu i dostarczony do Dziekanatu wraz z protokółami zaliczeń przedmiotu. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie potrafi sformułowac tematu, celu oraz zakresu pracy dyplomowej |
3,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej |
3,5 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy |
4,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy |
4,5 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy, oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy oraz dobrac bibliografie niezbedna do zrealizowania
zadan pracy |
5,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy, oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy oraz dobrac bibliografie niezbedna do zrealizowania
zadan pracy, oraz opracowac szczegółowy harmonogram realizacji zadan pracy
dyplomowej |